Heb je nu een Marcinkiewics Bobby Shew Lead of een ander Marcinkiewics model?
En wil je nu op een Marckinkiewics Bobby Shew Lead gaan spelen of op een Yamaha Bobby Shew?
En van Marckinkiewics heb je 3 Bobby Shew modellen: De E11, E9.1 en nog een E? die resp. aan worden gegeven als een Marcinkiewics Bobby Shew Lead 1, 1.25 en 1.5.
Zelf heb ik de E11 gehad en die was erg klein, nog kleiner dan een Bob Reeves 41es denk ik. De grootte van de E9.1 is vergelijkbaar met een Bob Reeves 42 es en de E?? ken ik niet.
Verder weet ik dat Jan Oosthof het "kinderspeelgoed" noemt omdat het lichte mondstukjes zijn. Maar ik heb me ook wel eens laten vertellen dat Jelle Schouten er wel op speelt.
Verder schijnt Scott E. van de Tastee Bros. op een E11 te spelen.
Ok, het is dus het Bobby Shew Lead mondstuk van Yamaha.
Die ken ik niet.
Ik weet alleen dat deze een stuk duurder is dan de Marcinkiewics.
Kijk bv op The Mouthpiece Express, thuisbezorgen kost ca 20 dollar, het mondstuk 30 dus voor ca 50 dollar heb je een marcinkiewics in huis.
Mwha...ik wilde gewoon eens kijken of er mensen ervaringen hebben met verschillende leadmondstukken.
Ben gewoon een klassieke trompettist, die ook wel eens uitstapjes maakt, althans: probeert te maken..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen