trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Criminele trompettist !! - OPROEP !!
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 18 apr 2026 06:16

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 nov 2001 10:24 

Er blaast een trompettist in nederland die op gemene wijze inmiddels twee trompetten heeft gestolen bij twee winkels in Nederland.<br>Het gaat om een jonge man 25 jaar, slank en behoorlijk groot, kort donkerblond haar, bril dragend, limburgs accent, "vriendelijk overkomend" en is een behoorlijke blazer.<br>Heeft (?) een Holton 101 verzilverd, en een verzilverde Conn trompet.<p>Weet je meer ? of komt deze omschrijving je bekend voor ? bel dan naar :<br>Hakker - 010 4130860<br>Unisono : 0418 633533

Share on Facebook Share on Twitter Share on MySpace Share on Delicious
 Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 06 nov 2001 11:48 

Triest dat dit gebeurd is...krijgen we nu ooit nog toeters mee op proef??<p>Edited by: A3aan

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 nov 2001 10:28 

Ook ik wil hierbij even mijn ongenoegen uiten over onze "collega". De goeie lijden altijd weer onder de kwade. Straks kan de fanatieke amateur trompettist niet eens meer een instrument op zicht mee naar huis nemen om te proberen. Dat is toch niet de bedoeling! Schande dat er zulke mensen rondlopen die trompet spelen!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 nov 2001 15:55 

Ja ......dit is zeker heel triest,dat je op deze manier aan je spullen moet komen.Ik vraag me af,of je nog wel met passie of toewijding kunt spelen,met in je achterhoofd de gedachte dat je op gestolen materiaal speelt.......Zeer verwerpelijk.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 nov 2001 19:15 

Het valt helemaal niet goed te keuren dat iemand dit doet! Maar zeg nu zelf eens, is een trompet niet te duur? Hoeveel zou je eigenlijk voor de trompet zelf betalen zonder dat bijvoorbeeld de Stradivarius Bachnaam eraan verbonden is? Ik durf wedden dat het 33% scheelt. Zijn ze dan te duur, die trompetten dat dat dit voor gevolg heeft? Een fanatiekeling die hem het niet kan veroorloven?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 30 nov 2001 23:12 

Wat is duur? Dat iets buiten je budget is rechtvaardigt niet dat je daarom iets gaat stelen! Als je zo redeneert, is het dan ok om een Ferrari of een Rolls Royce te stelen alleen omdat je er een wil? <p>Dacht het niet, hé.....

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 dec 2001 13:58 

Ik heb inderdaad niet de indruk dat trompetten te duur zijn. In het geval van Bach is de prijs/kwaliteitverhouding wat scheef maar over het algemeen zijn de marges niet bijzonder hoog. <p>Ik hoop alleen niet dat de dader bij mij een van zijn instrumenten komt inruilen. Hij speelt dan in elk geval voorlopig geen trompet meer. <p>Aan Marcel:<br>Kun je de serienummers niet in dit forum plaatsen, als iemand dan een instrument aangeboden krijgt kan die persoon contact met je opnemen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 dec 2001 17:35 
wat betreft serienummers van gestolen instrumenten. hieraan wordt gewerkt. binnenkort kunt u naast het nagaan uit welk jaar uw instrument komt ook kijken of het instrument ooit gestolen is geweest. wel dient men dit natuurlijk bij ons te melden zodat ook deze informatie in de database verwerkt kan worden, en deze ook zo up-to-date mogelijk kan blijven.<p>stay tuned!<p>het trompet.nl team<p>Edited by: administrator

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur