Geregistreerd: 21 dec 2004 08:27 Berichten: 330 Woonplaats: Sas van Gent
heb em vanavond eindelijk van het postkantoor kunnen halen.
Het is wel een hele mooie bag. Twee trompetten erin op de plaats van de derde heb ik mijn dempers en silent brass (deze ruimte kan nog afzonderlijk afgesloten worden met een rits. In het zijvak kan met gemak een smalle ordner met al mijn partituren. in het vak daarnaast kan je nog wat kwijt (nog meer dempers eventueel) In de vakjes aan de kopkant zit aan een kant een dependance van shell en aan de andere kant heb ik vrij eenvoudig met wat tempex en wat voering uit een oude koffer een houder gemaakt voor twee (later eventueel uit te breiden naar 4) mondstukken (ik miste die toch wel in de tas)
En boven op het deksel een vak voor de muziekstandaard.
Geregistreerd: 10 maart 2003 13:01 Berichten: 24 Woonplaats: Fryslân
Dankje wel Hans! Mijn nieuwe Ritter gigbag zal ik morgen zeker de blitz maken bij het orkest! Kan haast niet wachten!!
Als ik weer eens iets nodig heb weet ik je nu te vinden. (zonder een half uur te lopen zoeken )
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen