Geregistreerd: 24 feb 2005 10:50 Berichten: 92 Woonplaats: Helmond
klopt, die band is niet mis maar zijn muziek is niet echt mijn smaak (allemaal commercie ook nog met die ouwe nummers/nieuwe jasjes, maar sowieso niet mijn ding) leueke trompetjes tussendoor dat wel
Ik heb net 3 arrangementen van hem getranscribeerd. Het is leuke muziek en een goede zanger, maar als je van deze muziek houdt kun je beter naar het orgineel luisteren (Sinatra). Dan hoor je betere bands, arrangementen en dus een veel betere zanger.
"Live at the Sands" van Sinatra met de Basie band is een must. Er is ook een "Live at the Sands" van de Ratpack. Die kun je blind kopen.
Volgens mij had ik de zoekfunctie ook nog wel kunnen gebruiken
Maar goed... Ik ga vandaag eens even alles wat er van hem is downloaden (8 albums geloof ik) en luisteren wat ik er nu echt van vind want zoveel heb ik nog niet van hem gehoord
Geregistreerd: 03 feb 2004 20:39 Berichten: 3151 Woonplaats: Kortenhoef
The Joker schreef:
Maar goed... Ik ga vandaag eens even alles wat er van hem is downloaden (8 albums geloof ik) en luisteren wat ik er nu echt van vind want zoveel heb ik nog niet van hem gehoord
Voor zover ik weet heeft hij twee albums gemaakt:
'Michael Buble' en 'It's time'
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen