Marnix,
Citaat:
je snapt niet wat ik bedoel, en misschien wil of kun je het niet snappen. Ik zal maar niet meer reageren. Misschie nis dat ook wel en wezenlijk verschil tussen lichte en klassieke muziek.
Ik ken bijna geen enkele klassieke trompettist die tot op zulke uitgebreide details gaan zitten hameren......
Was dat maar wel zo geweest dan had ik niet zo veel tijd hoeven te verspillen met zelf uitzoeken hoe het allemaal in elkaar zit.
Citaat:
maar goed daar ben ik nu zelf ook aan het meedoen.
He, je snapt het toch een beetje
Citaat:
maar de manier waarop je dit tentoonsteld vind ik overdreven )
????
Citaat:
En is het niet opvallend dat het bij mijn weten alleen lichte trompettisten zijn die hier hele lappen tekst neerzetten
Ik begrijp echt niets van deze opmerking. Wat doet het ertoe? En wat wil je ermee zeggen? Het is overigens opvallend dat je dat zegt. Ik herinner me nog een hele slechte methodiekles van een klassieke trompettist. Toen ik wat vroeg over mondstukken (daar ging de les over) kreeg ik toegebeten dat dat lichte muzikanten toch niks zou interesseren. Hmmm... Je kunt er dus wel eens naastzitten.
Harpje
Citaat:
HJ kort zijn verhalen wat in en de rest gaat ze weer keurig lezen want het is toch wel interesant. Bij de weg HJ, je bent de belangrijkste smilie vergeten. mr. green mijn lieveling
Dankjewel voor de steun, en ik zal mr. Green voortaan nooit meer vergeten
Tobias
Citaat:
En met 'keel' bedoel ik dan vooral 'stembanden' etc....
Leuk dat we langzamerhand toch een mooi en mijns inziens duidelijker midden kunnen vinden door het er over te hebben. Nu ben ik het best met je eens.
Erik
Citaat:
Dat het soms afdwaalt van de orginele vraag kan ook wel eens te maken hebben met dat degene die de 1e vraag stelt zich daarna niet meer met de discussie bemoeit. Dat is geen verwijt, maar om zelf wat meer te kunnen opsteken kun je zelf ook wat meer doorvragen
Vind ik eigenlijk ook wel een beetje. Bovendien is er geloof ik niet sprake van een moderator die het een beetje in de gaten houdt. Dat kan nog wel eens verhelderend werken.
Zo, en nu ga ik studeren. Tot in de pruimentijd, mijne heren.
Bert