erikveldkamp schreef:
Het valt me op dat de aanstichter van dit geweldige topic met de noorderzon is verdwenen...
Ik dacht dat de lounge room dit soort onzin er een beetje uit zou filteren, blijkbaar is het onzin gehalte van dit forum voor velen interessanter.
Misschien is dit 1 van de redenen dat er niet veel profs op dit forum meediscusieren wat ik wel jammer vindt. Het lijkt nu meer een chat sessie aan het worden.
Als het aan mij ligt zou bij een update van dit forum ook een moderator moeten komen. Die kan dan eens af en toe wat corrigeren zoals de juiste onderwerpen in de juiste forums zetten.
Ik heb in ieder geval steeds minder de behoefte om nog te reageren op dit forum als dit de tendens is.

Absoluut, helemaal mee eens. Ik zit ook nogal eens geregeld op Trumpet Herald of Trumpet Master en ondanks het feit dat ook daar malloten op zitten, is dat toch een stuk professioneler. Daar zitten ook gerenommeerde trompettisten op. Het pubergehalte op trompet.nl is vrij hoog.
Kijk een geintje, of kwinkslag moet kunnen, maar daar blijft het wel bij. Als je onder een ander topic leest hoe bijvoorbeeld een trompettist als CalletJazz wordt bejegend, rijzen je de haren te bergen. Die heeft voorlopig z'n buik wel vol van trompet.nl.
Ik vind bijvoorbeeld ook dat de Lounge Room moet verdwijnen. Ga dan wat anders doen met je tijd. Als je wilt praten over andere dingen dan muziek en trompet, dan heb je hier niets te zoeken. Je zou kunnen denken aan een andere indeling van de site. Het hoofdstuk "Overige" en "Problemen & Oplossingen" is wat mij betreft ook te algemeen. Dus meer specifieker zoals bij TH. Je zou ook Moderators moeten hebben die alle bagger eraf gooien.
Erik, ik hoop alleen dat je je nog even bedenkt. Anders wordt het hier wel heel magertjes.