Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
| Auteur |
Bericht |
|
erikveldkamp
|
Berichttitel: Geplaatst: 27 jul 2005 18:58 |
|
|
Het maakt mij verder niets uit als iemand ongeveer dezelfde vraag stelt die al eens is gesteld, als het maar ergens over gaat. Het liefst muziek gerelateerd. Als iemand een antwoord zoekt geef ik daar graag een antwoord op als ik daarover iets te melden heb.
Ik heb er alleen moeite mee als degene die de vraag stelt op het nivo zit van dit onderwerp en/of daarna zelf niet meer met de discussie meedoet. Je steekt over het algemeen meer op als je een beetje doorvraagt en dieper ingaat op jouw onderwerp/probleem. Ook al denk je dat je misschien domme vragen stelt.
Ik geef ook wel eens domme antwoorden, of soms iets te lang, zie mijn discussies met Bert en Ko....
Nog een tip, probeer de vraag ook in het ABN te stellen hoe dronken je misschien ook mag zijn....of verbeter de volgende dag de titel... 
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Dehaanmuziek
|
Berichttitel: Geplaatst: 27 jul 2005 19:57 |
|
Geregistreerd: 03 feb 2004 20:39 Berichten: 3151 Woonplaats: Kortenhoef
|
marnix schreef: Tis toch eigenlijk ook niet te geloven: op veler verzoek is er dan een loungeroom gekomen, beginnen ze hier een beetje te kankeren dat dat niet hoeft, en hoe stom dat allemaal wel niet is... Als er ff niks te zeiken is, verzinnen ze het ter plekke wel. Overigens: Ook een beetje dubbel: wel zitten emmeren dat een topic als dit verkeerd staat, maar meteen in het geweer komen als ik een opmerking maak over het zoveelste topic over Vincent Bach, of Berp, en een verwijzing plaats naar de zoekfunctie......
De lounge moet zeer zeker blijven! Alleen moet het ook daar niet in een msn-room veranderen! Onderwerpen als de tour de France, WK voetbal, lievelings bier, vermoorde of overleden mensen moeten best kunnen op dit forum, daar is de lounge dan prima geschikt voor! En interesseert het je niet, sla dan lekker de lounge over!
Het kan voorkomen dat men hier nieuw komt, niet alles gelezen heeft en dus vragen stelt die al meerdere keren aan bod zijn gekomen. Dan kan je verwijzen naar de zoekfuncte, vind ik zelf niets mis mee. Je kan ook gewoon antwoord geven, maar dan staat er dus een paar keer hetzelfde onderwerp en antwoord op dit forum. Een moderator zou de boel dan weer een beetje kunnen ordenen! Dat houdt het dan ook weer wat overzichtelijker!
Als je nu bijvoorbeeld 'Bach' intypt in de zoekfunctie schiet je nog helemaal niets op! Dan krijg je zoveel resultaten dat je door de bomen het bos niet meer ziet!
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
marnix
|
Berichttitel: Geplaatst: 27 jul 2005 20:08 |
|
 |
| Moderator |
|
|
Kijk, nu komen we ergens.
Alex, we kunnen nu wel allemaal zitten zemelen om een moderator, maar zeker op een site als deze, zou het heel lastig zijn, met allemaal mensen die beginnen te zemelen over topics, en over al dian niet terechte verplaatsingen of sluiten van topics....
Als we met ons allen een beetje moderator spelen, hoeft het niet allemaal zo'n janboel te worden. Daar past ook een beetje gezamelijke controle bij, van het teveel openen van topics, tot het negeren van een suf topic.
Scheelt een heleboel loze posts. ( hoewel we nu in een concrete discussie zijn beland over dit forum, wat ook wel weer zijn voordelen heeft. )
Dusvoor zolang als er geen moderators zijn, lijkt het me nuttiger dat we zelf de boel zo ordelijk mogelijk houden. Daniel had plannen om wat moderators in te stellen, en zover als ik Daniel denk te kennen, doet hij dat dus ook. Maar de man is niet echt een lui mens dus, wacht af, en steek je hand eens in eigen boezem
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Dehaanmuziek
|
Berichttitel: Geplaatst: 27 jul 2005 20:15 |
|
Geregistreerd: 03 feb 2004 20:39 Berichten: 3151 Woonplaats: Kortenhoef
|
marnix schreef: Kijk, nu komen we ergens.
Alex, we kunnen nu wel allemaal zitten zemelen om een moderator, maar zeker op een site als deze, zou het heel lastig zijn, met allemaal mensen die beginnen te zemelen over topics, en over al dian niet terechte verplaatsingen of sluiten van topics.... Als we met ons allen een beetje moderator spelen, hoeft het niet allemaal zo'n janboel te worden. Daar past ook een beetje gezamelijke controle bij, van het teveel openen van topics, tot het negeren van een suf topic.
Scheelt een heleboel loze posts. ( hoewel we nu in een concrete discussie zijn beland over dit forum, wat ook wel weer zijn voordelen heeft. )
Dusvoor zolang als er geen moderators zijn, lijkt het me nuttiger dat we zelf de boel zo ordelijk mogelijk houden. Daniel had plannen om wat moderators in te stellen, en zover als ik Daniel denk te kennen, doet hij dat dus ook. Maar de man is niet echt een lui mens dus, wacht af, en steek je hand eens in eigen boezem
Vanaf de eerste tot en met de laatste letter ben ik het roerend met je eens!
Uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde: Een mooie overzichtelijke site over alles wat met trompetten en trompetspelen te maken heeft!
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
baszz
|
Berichttitel: Geplaatst: 27 jul 2005 20:20 |
|
|
Dehaanmuziek schreef: marnix schreef: Kijk, nu komen we ergens.
Alex, we kunnen nu wel allemaal zitten zemelen om een moderator, maar zeker op een site als deze, zou het heel lastig zijn, met allemaal mensen die beginnen te zemelen over topics, en over al dian niet terechte verplaatsingen of sluiten van topics.... Als we met ons allen een beetje moderator spelen, hoeft het niet allemaal zo'n janboel te worden. Daar past ook een beetje gezamelijke controle bij, van het teveel openen van topics, tot het negeren van een suf topic.
Dusvoor zolang als er geen moderators zijn, lijkt het me nuttiger dat we zelf de boel zo ordelijk mogelijk houden. Daniel had plannen om wat moderators in te stellen, en zover als ik Daniel denk te kennen, doet hij dat dus ook. Maar de man is niet echt een lui mens dus, wacht af, en steek je hand eens in eigen boezem Vanaf de eerste tot en met de laatste letter ben ik het roerend met je eens! Uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde: Een mooie overzichtelijke site over alles wat met trompetten en trompetspelen te maken heeft!
Ik volg de discussie alweer even en moet zeggen dat we nu spijkers met koppen gaan slaan.
Als Daniël de nieuwe site lanceerd kan hij misschien eens een grondige bezem door alle topics halen en de nutteloze posts deleten oid zodat het voor iedereen meer overzichtelijk wordt.
Het gaat in iedergeval de goede kant uit.
_________________ Trompet: B4 2008
Cornet: Besson Sovereign 928 '80
Mpc: Reeves 43m
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
marnix
|
Berichttitel: Geplaatst: 27 jul 2005 20:23 |
|
 |
| Moderator |
|
baszz schreef: Dehaanmuziek schreef: marnix schreef: Kijk, nu komen we ergens.
Dusvoor zolang als er geen moderators zijn, lijkt het me nuttiger dat we zelf de boel zo ordelijk mogelijk houden. Daniel had plannen om wat moderators in te stellen, en zover als ik Daniel denk te kennen, doet hij dat dus ook. Maar de man is niet echt een lui mens dus, wacht af, en steek je hand eens in eigen boezem Vanaf de eerste tot en met de laatste letter ben ik het roerend met je eens! Uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde: Een mooie overzichtelijke site over alles wat met trompetten en trompetspelen te maken heeft! Ik volg de discussie alweer even en moet zeggen dat we nu spijkers met koppen gaan slaan. Als Daniël de nieuwe site lanceerd kan hij misschien eens een grondige bezem door alle topics halen en de nutteloze posts deleten oid zodat het voor iedereen meer overzichtelijk wordt. Het gaat in iedergeval de goede kant uit.
Zie je het voor je?? Daniel heeft nu al nauwelijks tijd voor de site ( verder no offence ) ik neem aan dat dat de taken van de eventuele mods zullen zijn....
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
baszz
|
Berichttitel: Geplaatst: 27 jul 2005 20:26 |
|
|
|
Ik heb Daniël gecontact via mail en hij nu druk bezig met het opzetten van de nieuwe site en heeft met het overzetten van de servers ook de diverse onnozele forummers verwijderd zoals jullie waarschijnlijk al gemerkt hadden.
Maar ik denk dat dat best zou kunnen werken als je een boel nutteloze posts verwijderd , het gebeurt ook steeds met de loungeroom dus waarom niet met de rest van het forum..
_________________ Trompet: B4 2008
Cornet: Besson Sovereign 928 '80
Mpc: Reeves 43m
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
jopie
|
Berichttitel: Geplaatst: 09 aug 2005 17:01 |
|
Geregistreerd: 30 jul 2002 17:21 Berichten: 61 Woonplaats: Driebergen
|
|
Mag ik ook serieus reageren op het onderwerp?
ik ken iemand die met zijn benen over elkaar aan het spelen was tijdens repetitie, die kreeg opeens steken onderin zijn buik! nou die had mooi een liesbreuk door ,de druk, verkeerde houding, inspanning.
de rest van de reacties van anderen is typisch wat het beeld van 'trompettist' bij sommigen is.
|
|
| Omhoog |
|
 |