trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Criminele trompettist !! - OPROEP !!
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 18 apr 2026 06:16

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 03 dec 2001 23:17 

Beste administrator,<p>Een database met s/n lijkt me geweldig! Zeker als je nogal eens trompetten in je hand krijgt om eens uit te proberen, vind ik het altijd leuk om te weten van wanneer zo'n ding nou is. Kun je aangeven wanneer de database beschikbaar is? Alvast bedankt!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 04 dec 2001 00:18 
zo spoedig mogelijk! net als uw eigen.naam@trompet.nl e-mail adres en een online winkel moeten er hiervoor een aantal zaken juridisch op een rijtje worden gezet. zoals een gebruikersovereenkomst tussen trompet.nl en haar bezoekers. dus even geduld. mochten er meer wensen zijn voor deze site, dan kunt u ons altijd contacten op info@trompet.nl<p>stay tuned!<p>het trompet.nl team<p>Edited by: administrator

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 okt 2005 22:53 

administrator schreef:
zo spoedig mogelijk! net als uw eigen.naam@trompet.nl e-mail adres en een online winkel moeten er hiervoor een aantal zaken juridisch op een rijtje worden gezet. zoals een gebruikersovereenkomst tussen trompet.nl en haar bezoekers. dus even geduld. mochten er meer wensen zijn voor deze site, dan kunt u ons altijd contacten op info@trompet.nl<p>stay tuned!<p>het trompet.nl team<p>Edited by: administrator

Citaat:
wat betreft serienummers van gestolen instrumenten. hieraan wordt gewerkt. binnenkort kunt u naast het nagaan uit welk jaar uw instrument komt ook kijken of het instrument ooit gestolen is geweest. wel dient men dit natuurlijk bij ons te melden zodat ook deze informatie in de database verwerkt kan worden, en deze ook zo up-to-date mogelijk kan blijven.
stay tuned!

het trompet.nl team

:roll: ... leuk he..
:twisted:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 01 okt 2005 23:59 

Ja info van 4 jaar geleden........ :? Is er ondertussen al wat gebeurd??? :roll:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 okt 2005 08:09 
Moderator

je naam@trompet.nl.

wie zit daarop te wachten?? Hoeveel emailadressen heb je nodig :?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 okt 2005 08:12 

marnix schreef:
je naam@trompet.nl.

wie zit daarop te wachten?? Hoeveel emailadressen heb je nodig :?

dat is altijd leuk.. want met zon e-mail adres kan je de e-mails die je krijgt gewoon doorzetten op je hotmail/quicknet - account

maar die serienummers is wel leuk als dat ook op deze site staat :)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 okt 2005 08:22 
Moderator

leuk dat dat kan, maar denk je echt dat mensen willen weten hoeveel adressen je hebt?? En dat ze een mail, naar al je adressen gaat sturen??

Daniel is druk, en het gesmijt met naargeestige rologen zal zijn werktempo niet verhogen.

Ik snap het niet, wees nu eens blij met wat hier is: een forum, een V&A deel, en een bende info. Als jij zoveel tijd hebt: bouw zelf een site als deze......

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 02 okt 2005 08:27 

marnix schreef:
leuk dat dat kan, maar denk je echt dat mensen willen weten hoeveel adressen je hebt?? En dat ze een mail, naar al je adressen gaat sturen??

Daniel is druk, en het gesmijt met naargeestige rologen zal zijn werktempo niet verhogen.

Ik snap het niet, wees nu eens blij met wat hier is: een forum, een V&A deel, en een bende info. Als jij zoveel tijd hebt: bouw zelf een site als deze......

Ik ga zelf net een site maken als deze, want er bestaan er al genoeg...

En ik acht helemaal niks va de administrator.. Wil hem zelfs niet onder druk zetten..
Maar ik zeg: ik zou het leuk vinden

En, ja het is leuk als ik een e-mailadres zou kunnen krijgen als thomas@trompet.nl
Maar als dat niet mogelijk is dan hoeft dat ook niet ..

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur