Geregistreerd: 27 feb 2003 15:51 Berichten: 809 Woonplaats: Maastricht
ik weet uit betrouwbare bron dat er wel een solo-cd (althans opnames) van hem is bij De Haske met oa. Haydn en Legend als ik mij niet vergis alleen deze is nog niet uitgebracht
Hij speelt de 'Rhapsody' van Waignein op bugel met het 'fanfare orchestra of the Netherlands' Een dubbelcd is dat.
Maar dat is natuurlijk maar 1 nummer. (Jorgen van Rijen speelt daar trouwens ook een leuke trombonesolo op.)
ja inderdaad!! Kon er gisternacht zo snel even niet aankomen.
Het is sowieso een leuke dubbelcd! De eerste bevat moderne werken door nederlandse componisten en de 2e cd heeft meer in het gehoor liggende stukken, zoals de bovengenoemde solo's, en bijvoorbeeld Arsenal van Van der Roost.
Geregistreerd: 22 jun 2002 16:08 Berichten: 1845 Woonplaats: Groningen
Wat is er eigenlijk met het Nederlands Fanfare Orkest aan de hand? De website is voor het laatst geupdated in 2002 ofzo, verder ook nooit meer nieuws o.i.d. Toch jammer dat zo'n orkest ook kapt, kan echt wereldklasse zijn
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen