Geregistreerd: 01 jul 2004 22:18 Berichten: 1160 Woonplaats: De Zeeuwse kust
Ik bedoel ook niet dat het voor jou iets zou zijn , maar voor mezelf. Ik zelf wissel van een Bach 3C naar een 43S. Het is toch weer wennen iedere keer. Vandaar dat ik voor mezelf aan een 3D zat te denken. Puur vanwege de rand die iets meer identiek zou zijn.
Geregistreerd: 17 jan 2004 13:47 Berichten: 971 Woonplaats: Welten, Heerlen
Echt waar? Hoeveel kosten ze, en hebben ze ze op voorraad? Als ze net zo verschrikkelijk duur zijn als bij Hanssen, kun je ze beter zelf via de website bestellen. Gewoon een mailtje sturen...
He roel, ( sorry, maar je nick is me te lang om uit te typen ) hoe bevalt je Kanstul cup?? Gebruik je ook een Kanstul backbore, of doe je het met een warburton?
Geregistreerd: 17 jan 2004 13:47 Berichten: 971 Woonplaats: Welten, Heerlen
Ha Marnix (ik wil mijn Nick best veranderen maar dat gaat niet zomaar)
Ik heb een compleet kanstul kopietje, dus niet schroefbaar. Het bevalt erg goed. Tot nu toe vind ik dat ik er alles mee kan, van (sporadisch) klassiek via dixie tot lead en pop. De enorme throat (groter dan mijn bach 3c bugelmondstuk) en backbore gaan wellicht ten koste van de projectie, maar komen ontzettend ten goede aan het geluid. Over de projectie heb ik tot nu toe ook nog geen klachten.
Ik doe het dus volledig met Kanstul, om antwoord te geven op je vraag, en het bevalt erg super. Je weet dat ik erg gevoelig ben voor koopjes (zie mijn posts over Marcinkiewicz, Rensink en Praag) maar dit stukje is zijn 150 euro dubbel en dik waard!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen