chaseaddict schreef:
Trompettor schreef:
..........
Ik dacht dat de eerste minuut al het liedje was...poeh... (je weet wel, waarin het klinkt alsof er een drumstel van de trap wordt gegooid

)
Misschien kun je proberen om gewoon wat sfeer-lange noten te spelen,waarvan je in ieder geval wel weet dat ze kunnen. Als dat eenmaal een beetje bevalt kun je vanalles gaan doen met ritmiek en nog steeds weinig noten. Daarna zo je eens over wat meer noten kunnen gaan nadenken. Dit is iets wat ik zelf ook nogal vaak fout deed (doe) namelijk, ik wilde mijn solos te volstoppen met snelle noten enzo, terwijl ik dat eigenlijk nog niet kon. Keep it easy, zorg dat je je gemakkelijk voelt bij je eigen solo, dit straal je uit op je publiek. met 4 noten kun je net zo'n interessant verhaal vertellen als met 100.
Marcel
Mee eens!
En (zonder dat stukje mp3 te willen be- of veroordelen) ik mis vooral overtuiging in de solo's! Misschien gaat het niet allemaal even goed, maar als je dan een fout maakt, doe het dan met overtuiging, dat komt op het publiek in elk geval veel beter over!
Maar het ging hier niet over jouw solo's.
Het is wel erg veel tekst, vind ik zelf! 150 lessen! Pffff
Kijk, dit liedje is meer een idee van hoe het zou kunnen worden als het af is .. maar dan beter..
wat die solos betreffen, dat moest eventjes makkelijk..