Beste Tommy, heb je liggen slapen? Die werd al in de 2e post genoemd
Maar wat ik m.n bij Stomvi, maar eigenlijk bij alle modulaire systemen als nadeel zie: als je er teveel mee gaat klooien, raak je de weg totaal kwijt. Krij je van die acties als: een binding met dat cupje werkt lekkerder, maar de hoogte met die rand weer, en de laagte kan weer niet met die backbore.
Kost dus een hoop geld, en je went nooit eens aan een vast mondstuk. Dat modulaire systeem is makkelijk, maar het leidt de aandacht van het studeren, en wekren aan iets wel erg af.
Bovendien wat ik als nadeel ervaar is dat die mondstukken of klemvast komen te zitten, of ze zitten te los, waardoor het raar gaat ratelen, of dat je een heel vervelende bijruis krijgt in je geluid. ( ten slotte ben je bij het spelen wel met anderedingen bezig dan erop toe te zien dat je mondstuk wel helemaal goed in elkaar zit ). Ik speel zelf op Warburton Kanstul combi, en dat bevalt goed, ook omdat ik met dezelfde stift een piccolo cup, of lead cup kan draaien. Toch zijn er de bovenstande nadelen ook wel van toepassing ( Behalve dan de weg kwijtraken, want ik wissel nooit van de cups die ik heb, en dat gaat goed ).