Ik zag net dat SD nu ook een normale clip-on heeft (om bijvoorbeeld te kunnen wisselen tussen Tpt en Flugel).
Het is hetzelfde element als de LCM-77 microphone, met dus dezelfde kwaliteit
meer info: http://www.sdsystems.com/frame.html?frame=1&url=/77/77.htm Op hun site is deze alleen wel nog USD 50 duurder dan de gewone LCM-77.
Ik denk dat het een AKG C419 gaat worden, ik hoor daar veel goeie dingen over en is niet duur.
Het moet een clipon worden omdat ik mobiel moet zijn op het podium.
Ik denk dat het een AKG C419 gaat worden, ik hoor daar veel goeie dingen over en is niet duur. Het moet een clipon worden omdat ik mobiel moet zijn op het podium.
Hmm,
Zaag die soundback maar een maatje kleiner dan, dat scheelt weer sjouwen op het podium
hehe ja dat moet wel nu , nou zo,n ding is volgens mij nooit weg neem ik hem evengoed mee als ik wel op dezelfde plek blijf staan wat ook wel gedaan wordt maar als je wat mee gaat op de muziek is het makkelijker als je mic ook mee gaat en met een normale staande mic is dat wel moeilijk of je moet iemand hebben die de hele tijd met je meegaat op de beat
Dag allen, Ik heb het al eens eerder gezegd: Als je wat op je beker klemt, belemmerd hem vrij te trillen. Ik zou voor de SD LCM77 gaan. Ik gebruik het al zo'n jaar of tien en nog nooit problemen mee gehad.
dat is bij mij zeker geen hoorbaar verschil.... je klemt iets op je beker ok... maar zo hard klemt ie niet en zo groot is het oppervlak toch niet die afgeklemd wordt.
(als ik clip-on gebruik is het ook een AKG... ben ik zeer tevreden over)
Er is weer wat verandering, ik ga met 2 soorten mic´s spelen.
Een vaste op de kleinere podia en een clip op de grote feesten zoals de top 100 allertijden die hier in noordholland elk jaar gehouden wordt.
tommy schreef:
dat is bij mij zeker geen hoorbaar verschil.... je klemt iets op je beker ok... maar zo hard klemt ie niet en zo groot is het oppervlak toch niet die afgeklemd wordt.
(als ik clip-on gebruik is het ook een AKG... ben ik zeer tevreden over)
het hele ding gaat alleen wel meetrillen en daaardoor klinkt het toch wel anders..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen