trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Ergenissen tijdens een optreden.
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 12:52

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 184 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 23  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 sep 2005 08:24 

Makke schreef:
Ook stoor ik me mateloos aan muzikanten die zichzelf geweldig vinden spelen omdat ze bijvoorbeeld en kwalitatief goed instrument hebben of al jaren lid zijn van de vereniging.
[/persoonlijke ergernissen] :wink:

Dat maak ik met trompettisten eigenlijk nooit mee... Wel met klarinettisten bijvoorbeeld. :evil:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 23 sep 2005 08:29 

Guus schreef:
Dat maak ik met trompettisten eigenlijk nooit mee... Wel met klarinettisten bijvoorbeeld. :evil:

Ik doel ook op de saxefonisten bij de diverse verenigingen waar ik speel...

/me runs :mrgreen:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 okt 2005 17:49 

Misschien mag ik het vanuit de drumfanfare wereld beantwoorden... we waren een aantal weken geleden op een allechorische optocht (of hoe je het ook mag/moet/zou moeten schrijven) in St Nicolaasga...

Daar maakten mensen er een spelletje van wie de meeste muzikanten kon laten struikelen.

Later werden ze origineler gooiden ze pakken vla op de weg, zodat we uit zouden glijden.

Peuken in het korps...

Nee, dit optreden was echt mijn persoonlijk favoriet dit jaar!!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 okt 2005 18:04 

Hadden jullie geen marjorettes dan? Met die stok kun je flink meppen. Dat deed ik in mijn marjoretteverleden ( :oops: ) ook.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 okt 2005 18:11 

Girlpower schreef:
Hadden jullie geen marjorettes dan? Met die stok kun je flink meppen. Dat deed ik in mijn marjoretteverleden ( :oops: ) ook.

Oh ben jij dat :lol:

http://www.jamopa.com
http://www.theriveraabigband.nl

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 okt 2005 10:40 

JTW schreef:
Misschien mag ik het vanuit de drumfanfare wereld beantwoorden... we waren een aantal weken geleden op een allechorische optocht (of hoe je het ook mag/moet/zou moeten schrijven) in St Nicolaasga...

Daar maakten mensen er een spelletje van wie de meeste muzikanten kon laten struikelen.

Later werden ze origineler gooiden ze pakken vla op de weg, zodat we uit zouden glijden.

Peuken in het korps...

Nee, dit optreden was echt mijn persoonlijk favoriet dit jaar!!

Damn,

Heb je ook echt het gevoel dat het gewaardeerd word wat je doet. Mensen beseffen niet dat je er voor hun (en je eigen) plezier loopt.
Loop zelf ook al enkele jaren regelmatig op straat te banjeren met onze vereniging maar zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Wel dat we in het noorden van frankrijk een bepaalde wijk inmoesten maar er niet in mochten voor de politie met 8 man om ons heen liepen. Er is toen niets naars gebeurd maar leuk is echt anders....

Olaf

Yamaha YTR 6335
Yamaha YFL 631

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 okt 2005 13:16 
Wat was het dan voor wijk...

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 okt 2005 13:40 

In die wijk in een voorstad van Lille, wonen veel arme mensen die hun wijk al jaren achteruit zagen gaan. Veel achterstallig onderhoud, onveilige situaties enz. De parade waar we in liepen werd betaald uit de kas van de stad. Voor die mensen een volledig overbodige luxe. Enkele jaren daarvoor hadden ze uit protest de optocht bekogeld met alles wat zo'n beetje voorhanden was, vandaar de beveiliging. Bewoners zagen het geld liever in de wijk zelf geïnvesteerd, en terecht overgens.........het zag er niet uit daar.

Dit hoorden wij pas achteraf overgens van een van de politiemensen..

Olaf

Yamaha YTR 6335
Yamaha YFL 631

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 184 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 23  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur