trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Ergenissen tijdens een optreden.
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 12:50

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 184 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 23  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 okt 2005 15:33 

JTW schreef:
Misschien mag ik het vanuit de drumfanfare wereld beantwoorden... we waren een aantal weken geleden op een allechorische optocht (of hoe je het ook mag/moet/zou moeten schrijven) in St Nicolaasga...

Daar maakten mensen er een spelletje van wie de meeste muzikanten kon laten struikelen.

Later werden ze origineler gooiden ze pakken vla op de weg, zodat we uit zouden glijden.

Peuken in het korps...

Nee, dit optreden was echt mijn persoonlijk favoriet dit jaar!!

Ik had als korps mijn biezen gepakt en de organisatie eens op haar kl*te gegeven dat ze hier niets aan deden! Vooral die peuken gooien is heel fout natuurlijk!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 okt 2005 17:31 

Citaat:
denver... dat is nu iets wat ik nog nooit meegemaakt heb, en ook nog nooit van gehoord heb.
waarom zetten ze die 'coulisenman' dan niet gewoon op het podium?

Echt serieus... Een zus van een vriend van me heeft dat echt meegemaakt. Zij stond te spelen in de coulissen terwijl op het podium iemand anders stond. Reden waarom weet ik niet, maar is echt gebeurd.

Zelf een keer gezien met zangeres tijdens Night of the Proms. Paar jaar geleden trad daar En Vogue op en stond er mooi 1 zangeres in de coulissen op een monitor te kijken en te zingen, terwijl een lid van En Vogue stond te playbacken.[/quote]

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 okt 2005 17:33 

Denver! schreef:
Citaat:
denver... dat is nu iets wat ik nog nooit meegemaakt heb, en ook nog nooit van gehoord heb.

Echt serieus... Een zus van een vriend van me heeft dat echt meegemaakt. Zij stond te spelen in de coulissen terwijl op het podium iemand anders stond. Reden waarom weet ik niet, maar is echt gebeurd.

Zelf een keer gezien met zangeres tijdens Night of the Proms. Paar jaar geleden trad daar En Vogue op en stond er mooi 1 zangeres in de coulissen op een monitor te kijken en te zingen, terwijl een lid van En Vogue stond te playbacken.
[/quote]

Krijg hier een beetje een Milli Vanilli (of zoiets) flashback...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 okt 2005 17:40 

Haha inderdaad. Echt slecht, zou het zelf ook nooit doen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 19 okt 2005 03:31 

Denver! schreef:
Citaat:

Zelf een keer gezien met zangeres tijdens Night of the Proms. Paar jaar geleden trad daar En Vogue op en stond er mooi 1 zangeres in de coulissen op een monitor te kijken en te zingen, terwijl een lid van En Vogue stond te playbacken.
[/quote]

We hebben zoiets ooit wel meegemaakt toen er voor het oog een solo op posthoorns of zoiets gegeven moest worden. Stonden er een clubje lieden met zo'n hoepel op het podium waar niet op te spelen valt. Het geluid kwam van achter het gordijn waar mensen met een fatsoenlijk instrument stonden.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 07 dec 2005 22:50 

Waar ik een pesthekel aan heb is als je met een solo, cq hooggelegen melodie, een rooie biet krijgt waarop andere muzikanten je voor de gek zitten te houden.
Jij staat je eigen uit de naad te blazen en een ander haalt je uit je broodnodige concentratie.
Steeds als je bij een optreden dan dat stuk moet spelen begin je al met een extra handicap, verschrikkelijk irritant!!! :evil:

Groeten

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 dec 2005 10:06 
Moderator

toeteraar schreef:
Waar ik een pesthekel aan heb is als je met een solo, cq hooggelegen melodie, een rooie biet krijgt waarop andere muzikanten je voor de gek zitten te houden.
Jij staat je eigen uit de naad te blazen en een ander haalt je uit je broodnodige concentratie.
Steeds als je bij een optreden dan dat stuk moet spelen begin je al met een extra handicap, verschrikkelijk irritant!!! :evil:

Groeten

hulde voor je concentratie in dat geval.....

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 dec 2005 11:15 

toeteraar schreef:

Groeten

Ik zou daar niet zo mee zitten, zelf loop ik ook wel eens rood aan het zij zo.
Dan is het aan mij in ieder geval te zien dat ik energie lever en in elk geval mijn best doe, dat moet je van de rest dan nog maar afwachten :wink:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 184 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 23  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur