Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
| Auteur |
Bericht |
|
nils0n
|
Berichttitel: Geplaatst: 08 nov 2005 16:03 |
|
|
Je zou mij een groot plezier doen als iemand de opname kan sturen bvd!
Laatst bijgewerkt door nils0n op 29 nov 2011 14:39, in totaal 1 keer bewerkt.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
MAC
|
Berichttitel: Alllssjeblieft Geplaatst: 09 nov 2005 11:23 |
|
|
He ik zou heel graag de bladmuziek willen hebben van die tune. Ik wil samen met een vriend meedoen met artistiekfestival en willen duet spelen, hadden wel aan tour de france tune gedacht maar konden bladmuziek niet vinden. Met mp3 zou helemaal geweldig zijn!
Alvast Bedankt!
markvan_haaren@hotmail.com
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
ventilog
|
Berichttitel: Muziekfile Rein vd Broek en anderen, trompet Geplaatst: 10 nov 2005 21:55 |
|
Geregistreerd: 31 jul 2005 23:42 Berichten: 43 Woonplaats: terug naar Oegstgeest
|
Heren dames,
Mocht er nog interesse zijn in andere mp3 's,
mail dan naar oegstgeest@tiscali.nl
Ik heb denk ik iedereen de bladmuziek opgestuurd. Kan zijn dan het bestand
te groot is voor Yahoo en Hotmail gebruikers. ( 2,30 mb)
Heb ook nog MP3 's van :
Chump Change ( tune van Langs de Lijn )
Tarantuella ( Tour de France, rustig deuntje)
Olympic Hymne ( radio Olympica)
Hollywood ( Maynard Ferguson, Soul show uitvoering)
Soul Bossa Nova ( Quincy Jones, WK 1985 en Nike reclame)
I Spy ( Roland Shaw Orchestra, begintune van optredens De Dijk)
We mailen,....
Ventilog
_________________ Klink dan en daverje fier yn 't run....
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
broek76
|
Berichttitel: Re: Muziekfile Rein vd Broek en anderen, trompet Geplaatst: 11 nov 2005 16:19 |
|
Geregistreerd: 24 feb 2005 18:24 Berichten: 547 Woonplaats: venhorst
|
ventilog schreef: Heren dames, Mocht er nog interesse zijn in andere mp3 's, mail dan naar oegstgeest@tiscali.nlIk heb denk ik iedereen de bladmuziek opgestuurd. Kan zijn dan het bestand te groot is voor Yahoo en Hotmail gebruikers. ( 2,30 mb) Heb ook nog MP3 's van : Chump Change ( tune van Langs de Lijn ) Tarantuella ( Tour de France, rustig deuntje) Olympic Hymne ( radio Olympica) Hollywood ( Maynard Ferguson, Soul show uitvoering) Soul Bossa Nova ( Quincy Jones, WK 1985 en Nike reclame) I Spy ( Roland Shaw Orchestra, begintune van optredens De Dijk) We mailen,.... Ventilog
de meeste hotmail gebruikers hebben(denk ik)hun inbox wel vergroot(illegaal) en kunnen nu 10MB ontvangen.
als je trumpetcross nog wilt hebben stuur me dan maar even een mailtje of voeg me toe op msn ik weet niet meer naar wie ik het allemaal al gestuurd heb.
broek76@hotmail.com
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Trompettor
|
Berichttitel: Re: Muziekfile Rein vd Broek en anderen, trompet Geplaatst: 12 nov 2005 10:49 |
|
|
ventilog schreef: Heren dames, Mocht er nog interesse zijn in andere mp3 's, mail dan naar oegstgeest@tiscali.nlIk heb denk ik iedereen de bladmuziek opgestuurd. Kan zijn dan het bestand te groot is voor Yahoo en Hotmail gebruikers. ( 2,30 mb) Heb ook nog MP3 's van : Chump Change ( tune van Langs de Lijn ) Tarantuella ( Tour de France, rustig deuntje) Olympic Hymne ( radio Olympica) Hollywood ( Maynard Ferguson, Soul show uitvoering) Soul Bossa Nova ( Quincy Jones, WK 1985 en Nike reclame) I Spy ( Roland Shaw Orchestra, begintune van optredens De Dijk) We mailen,.... Ventilog
naar tarantuella ben ik inderdaad heel erg op zoek....
voor die zou ik me aanbevolen houden
me_tommy_@hotmail.com
_________________ Met een Van Laar is niets te zwaar.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
mi trompeta
|
Berichttitel: Re: Muziekfile Rein vd Broek en anderen, trompet Geplaatst: 12 nov 2005 14:41 |
|
Geregistreerd: 22 jun 2002 16:08 Berichten: 1845 Woonplaats: Groningen
|
broek76 schreef: ventilog schreef: Heren dames, Mocht er nog interesse zijn in andere mp3 's, mail dan naar oegstgeest@tiscali.nlIk heb denk ik iedereen de bladmuziek opgestuurd. Kan zijn dan het bestand te groot is voor Yahoo en Hotmail gebruikers. ( 2,30 mb) Heb ook nog MP3 's van : Chump Change ( tune van Langs de Lijn ) Tarantuella ( Tour de France, rustig deuntje) Olympic Hymne ( radio Olympica) Hollywood ( Maynard Ferguson, Soul show uitvoering) Soul Bossa Nova ( Quincy Jones, WK 1985 en Nike reclame) I Spy ( Roland Shaw Orchestra, begintune van optredens De Dijk) We mailen,.... Ventilog de meeste hotmail gebruikers hebben(denk ik)hun inbox wel vergroot(illegaal) en kunnen nu 10MB ontvangen. als je trumpetcross nog wilt hebben stuur me dan maar even een mailtje of voeg me toe op msn ik weet niet meer naar wie ik het allemaal al gestuurd heb. broek76@hotmail.com
Mijn Hotmail inbox is automatisch vergroot naar 250 MB... geen problemen dus  Volgens mij willen ze dit bij alle inboxen doen
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
cees
|
Berichttitel: Re: Muziekfile Rein vd Broek en anderen, trompet Geplaatst: 12 nov 2005 15:29 |
|
|
mi trompeta schreef: broek76 schreef: ventilog schreef: Heren dames, Mocht er nog interesse zijn in andere mp3 's, mail dan naar oegstgeest@tiscali.nlIk heb denk ik iedereen de bladmuziek opgestuurd. Kan zijn dan het bestand te groot is voor Yahoo en Hotmail gebruikers. ( 2,30 mb) Heb ook nog MP3 's van : Chump Change ( tune van Langs de Lijn ) Tarantuella ( Tour de France, rustig deuntje) Olympic Hymne ( radio Olympica) Hollywood ( Maynard Ferguson, Soul show uitvoering) Soul Bossa Nova ( Quincy Jones, WK 1985 en Nike reclame) I Spy ( Roland Shaw Orchestra, begintune van optredens De Dijk) We mailen,.... Ventilog de meeste hotmail gebruikers hebben(denk ik)hun inbox wel vergroot(illegaal) en kunnen nu 10MB ontvangen. als je trumpetcross nog wilt hebben stuur me dan maar even een mailtje of voeg me toe op msn ik weet niet meer naar wie ik het allemaal al gestuurd heb. broek76@hotmail.comMijn Hotmail inbox is automatisch vergroot naar 250 MB... geen problemen dus  Volgens mij willen ze dit bij alle inboxen doen
of je neemt gmail?,..(voor grote bestanden)
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Da Bomba
|
Berichttitel: Re: Tour de France : Trumpet cross Geplaatst: 24 nov 2005 22:12 |
|
|
Graag! Hoeberigs@Zonnet.nl
Die andere MP3's heb ik ook nog wel interesse in.
Bedankt alvast!
ventilog schreef: Heren, Dame,
Een paar maanden geleden kreeg ik van iemand de bladmuziek van Rein vd Broeks Trumpet Cross, tune van radio tour de France. Is vierstemmig, voor trompet. In PDF. Waarvoor mijn dank.
Heeft er nog iemand interesse, stuur ik het zo naar je op. met mp3 erbij. Arrangement van G Buitenhuis.
Groeten,
|
|
| Omhoog |
|
 |