Ik lees net weer even terug naar het topic over Malcolm McNab en ik bedenk me ineens dat er best veel hele gave filmmuziek is......
Mijn favorieten:
- First Knight
- Troy
- Gladiator
Dat is dan in willekeurige volgorde. Naast deze wat 'klassiekere' soundtracks vind ik ook 'the incredibles' te gek! Maar ik ben altijd zo bang dat ik langs heel veel muziek heen kijk.. Hebben jullie nog leuke soundtracks opgedaan?
Absoluut Gladiator, ook de Lion King soundtrack vind ik erg gaaf (beide dus van Hans Zimmer)! Die van The Hunchback of Notre Dame is ook erg mooi, met mooie liedjes ook. En verder ben ik een groot fan van Danny Elfman, de soundtrack van The Nightmare Before Christmas, Charlie and the Chocolate Factory en Spiderman bv. Oh ja die van Requiem for a Dream is ook erg mooi.
disney muziek zoals de lion king, aladdin (2 jaar terug gespeeld, echt wijs!) en jungle book (arr van marcel peeters).
en ook the wizz (speel het nu met de harmonie).
_________________ ------------------------------------------------------------------- bij voetbal gaat het om de winst, bij muziek om gelijkspel
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen