Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
| Auteur |
Bericht |
|
Arjan
|
Berichttitel: Geplaatst: 30 nov 2005 16:53 |
|
Geregistreerd: 26 apr 2002 15:31 Berichten: 124 Woonplaats: Buitenpost
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
marnix
|
Berichttitel: Geplaatst: 30 nov 2005 17:50 |
|
 |
| Moderator |
|
|
op een ander instrument gaan spelen, lost m.i. niks op. ik denk dat je er gewoon doorheen moet. FF bikkelen, komt vanzelf wel.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
broek76
|
Berichttitel: Geplaatst: 30 nov 2005 18:24 |
|
Geregistreerd: 24 feb 2005 18:24 Berichten: 547 Woonplaats: venhorst
|
|
volgens mij maakt het echt niks uit enkan je op beide instrumenten net zo hoog alleen je techniek is een beetje anders.
er is mij ook altijd verteld dat je op een es-cornethoger kan maar dat doe ik er nu sinds een jaar bij en ik speel er echt niet hoger op als op trompet alleen dus op een hele andere manier.
een ander mondstuk zal wel een beetje helpen maar veel oefenen help op den duur toch meer lijkt mij.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
jazzy
|
Berichttitel: Geplaatst: 30 nov 2005 21:25 |
|
|
|
Ik vind het al heel knap dat ne na 3 jaar trompet te spelen, al bezig bent met dat boek van Vannetelbosch(ik heb mijn exemplaar niet bij de hand maar ik denk dat ik hetzelfde bezit). Dat is technisch toch geen beginnerskost meer zou ik durven zeggen. Doe gewoon verder...
|
|
| Omhoog |
|
 |