JeroenJongeling schreef:
Een zeer goed alternatief voor Ritter, is de tas van Soundwear.

Heb er eentje voor mijn duitse bes trompet gekocht, maar alle trompetten passen er moeiteloos in. Bijkomend voordeel: Het bekergedeelte is verhard. Verrassend veel ruimte in het zijvak. Check
http://www.soundwear.com
Van Laar had hem niet meer. Alle andere muziekzaken in de buurt afgeweest alvorens ik besloten heb om via de site van Soundwear te bestellen. Twee dagen na bestellen al binnen! Was voor mij de tas waar ik naar op zoek was. T.o.v. de ProTec die ik 10 jaar heb gebruikt (en dan wil je wel weer eens wat anders) klopt het dat alleen het beker gedeelte echt verhard is maar de bescherming is toch erg goed te noemen. Kwalitatief verder van een zelfde niveau. Als je trompet vaak in een laadruim moet van bus of vliegtuig dan wil je een volledig verhard koffer/bag (Daarom bewaar ik mijn oude ProTec!), maar voor dagelijks gebruik als je met de fiets, auto of bus gaat is ie perfect. Tenminste niet zo oubollig als alle andere tassen die ik gezien heb, maar betere kwaliteit dan een Ritter (Die ik ook erg leuk vond).
Bedankt voor de tip! Aanrader dus.
---
www.cestca.nl
www.redgorillabrassband.nl