trmiriatist schreef:
Neej heb je ook gelijk in... Maar even serieus he, ik denk(misschien helemaal verkeerd) dat jullie jezelf best goed vinden. Niet iedereen, maar zoals ik sommige mensen zie praten... Denk ik van 't zal wel. Misschien zijn ze ook wel goed. Maar ik heb er echt een afschuwelijke hekel aan als iemand zo'n eigendunk heeft. Misschien dat ik daarom net zo gereageerd heb en te snel een conclusie heb getrokken!!
shit zeg, misschien he, heel misschien, zou je alsnieuw lid,eerst eens de moeite moeten nemen om anderen te leren kennen op een forum als dit. Dat kun je echt niet zo na een paar dagen en anderhalve post zeggen.
Ja ik vind mezelf goed. Mag het? ikben bijna klaar met mijn opleiding, heb er hard voor geleerd. Gelukkig heb ik nog heel veel te leren, en kan ikvan mezelf met grote vreuge stellen dat ik er nog lang niet ben. Maar ja ik ben een heel eind.
En net als vele anderen hier op dit forum probeer ik mijn kennis en ervaring over te brengen op anderen. Soms wat cynisch, of bot, waarvoor mijn excuses aan iedereen. Maar altijd om anderen vooruit te helpen.
Ja ik ben goed. Het spijt me