trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Nieuwe generatie Jupiters
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 21 apr 2026 07:03

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 105 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 dec 2005 20:12 

OkaY DaN Knn'En We Nu allEz doen wAt we WilleNN.. en het ook nog overzichtelijk houden?

ik bedoel .. als iedereen op dezelfde manier post dan blijft het nog te overzien enz.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 dec 2005 20:40 

mi trompeta schreef:
trmiriatist schreef:
Jonges... Ik bedoel het eg niet slecht ofzow hoor! Maar kom op hey... Je mag je zelf best goed vinden maar zeg het dan niet! of iets minder vaak of laat het iets minder merken! Kom op hey... Wat maakt mij het nou uit... ik ben 16 speel 5 jaar en heb me A diploma... Jullie zijn ook beter dan mij... en ik ben eg niet jaloers ofzow... maar Kom op joh... doe is niet zo egoistisch!

Nee maar meteen gaan kotsen op iemand omdat hij vertelt dat hij zichzelf goed vindt, in mijn optiek terecht, na 4 jaar conservatorium te Amsterdam, met dhr. Frits Damrow... Als je daar doorkomt BEN je ook goed, en zoals hij zelf aangeeft, blijft er ook (zelfs :P) voor hem nog dingen te verbeteren.
Als jij dan meteen als nieuweling hier aan komt met: Ik kots hierop, en ik mag jou niet.. kan ik me erg goed voorstellen dat veel mensen, waaronder ikzelf zich daar aan irriteren :evil:
Nou ,als ik dit zo lees dan vindt ik toch dat je jezlef toch een beetje vastpraat.Trimiriatist heeft van de ene kant wel degelijk gelijk!,hoe goed je ook bent en ook al ben je overal doorheen gekomen,het blijft hoogst vervelend en zeer irritant wanneer men zichzelf erg omhoog prijst!!!!.....het is nooit goed om aan te nemen van dhr frits ,dat je ''goed bent'' beetje raar geformuleerd ...je zult best goed zijn maar dat zegt men niet van zichzelf!! :roll:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 dec 2005 20:42 

Dat is nou precies wat ik bedoel!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 dec 2005 20:49 

marnix schreef:
trmiriatist schreef:
Tuurlijk wel... Maar ik hou er gwn niet van als iemand een eigendunk heeft!

meis tief op. Dit hier is een forum, waar mensen hun kennis uitwisselen, en vragen.

als dat niet mag omdat dat arrogant zou zijn had dit forum niet bestaan. Je gedraagt je als een irritant pubertje. :twisted:

En nogmaals leer de mensen eerst maar eens kennen, want je weet helemaal niks van iedereen hier op dit forum. Een beetje respect zou niet missstaan. Maar goed, je zou oppleuren naar dat andere forum, dus ik stel voor dat je je aan je eigen woorden houdt.
toch jammer marnix dat je je zo opsteld richting haar!!!...ze zeggen welleens de jeugd heeft de toekomst!...daar is bij jou nix van te merken!!!
Oja,nog zoiets he... ik vindt het namelijk ook wel erg opvallen dat niet iedereen erbij betrokken wordt..nouja sommige wel maar die zijn dan ook wel erg goed :twisted: sjongejonge...geen woorden voor! wat een mentaliteit!!!
probeer dat meisje tips adviezen en alles te geven in de trompetten wereld ipv... alleen maar tegengas te geven als zij een opmerking geeft,die wat mij betreft toch wel waarheid lijkt te zijn...

m.v.g
RoY
Trompettist

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 dec 2005 21:11 

RoY schreef:
mi trompeta schreef:
trmiriatist schreef:
Jonges... Ik bedoel het eg niet slecht ofzow hoor! Maar kom op hey... Je mag je zelf best goed vinden maar zeg het dan niet! of iets minder vaak of laat het iets minder merken! Kom op hey... Wat maakt mij het nou uit... ik ben 16 speel 5 jaar en heb me A diploma... Jullie zijn ook beter dan mij... en ik ben eg niet jaloers ofzow... maar Kom op joh... doe is niet zo egoistisch!

Nee maar meteen gaan kotsen op iemand omdat hij vertelt dat hij zichzelf goed vindt, in mijn optiek terecht, na 4 jaar conservatorium te Amsterdam, met dhr. Frits Damrow... Als je daar doorkomt BEN je ook goed, en zoals hij zelf aangeeft, blijft er ook (zelfs :P) voor hem nog dingen te verbeteren.
Als jij dan meteen als nieuweling hier aan komt met: Ik kots hierop, en ik mag jou niet.. kan ik me erg goed voorstellen dat veel mensen, waaronder ikzelf zich daar aan irriteren :evil:
Nou ,als ik dit zo lees dan vindt ik toch dat je jezlef toch een beetje vastpraat.Trimiriatist heeft van de ene kant wel degelijk gelijk!,hoe goed je ook bent en ook al ben je overal doorheen gekomen,het blijft hoogst vervelend en zeer irritant wanneer men zichzelf erg omhoog prijst!!!!.....het is nooit goed om aan te nemen van dhr frits ,dat je ''goed bent'' beetje raar geformuleerd ...je zult best goed zijn maar dat zegt men niet van zichzelf!! :roll:

Ik zeg het ten eerste niet van mezelf, maar neem het op voor een ander die, in tegenstelling tot vele anderen op dit steeds gezelliger wordende forum, al wel redelijk wat gepresteerd heeft in het prof circuit van Nederland op het gebied van trompetspelen, wat zeker niet makkelijk is.
Ten tweede is het absoluut niet zo dat marnix zichzelf continu omhoog prijst, maar het is toch zeker een indicatie van niveau, dat je uberhaupt toegelaten wordt in Amsterdam, en ja, dan mag je van mij zeggen dat je goed bent, want dat is nou eenmaal zo.
Het is een gerenommeerd conservatorium, waar uitstekende vakmusici doceren, en worden opgeleid, wou jij soms beweren dat dat niet zo is?
Ik zou als ik jou was voor de grap maar ff zo'n toelatingsexamentje proberen, kijken of je er wat van bakt, ben erg benieuwd :twisted:

Wat mij betreft, case closed hierzo

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 dec 2005 21:20 

ja ok dat andewre van je zeggen dat je goed bent,das ok!! maar zelf doe je dat niet hoe goed je ook bent....!!!! dat moeten jullie toch weten!!
en dat noemen zich ''bijna profs/profs'' laat me toch niet lachen jongens....
:lol:
en nogmaals de jeugd heeft de toekomst!!! onhoudt dat goed...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 dec 2005 21:22 

ja ok van mij part is het hierbij ook over maar een beetje flauw om met zn alle op trimiriatist af te reargeren omdat men zich hier beledigt voelt...!

denk goed na want ook buiten dit forum kijken mensen mee en kennen aardig wat van jullie mannen...en zitten te schaterlachen..kijk uit wat men hier verspreid....

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 dec 2005 21:26 

ThnQ RoY, mij kan het weinig schelen of er 1 of 30 mensen op me af komen... Ik kom op voor mijn mening... Sorry dat ik mijn mening heb gezegd op dit forum...

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 105 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur