Berichttitel: nummers Gordon Goodwin (Big Phat Band)
Geplaatst: 26 dec 2005 14:47
ik zoek eigelijk iemand die me een mp3-bestand zou kunnen doorsturen van de nummers 'Sing Sang Sung' (cd: 'Swingin' for the Fences') en 'High Maintenance' (cd: 'XXL') van Gordon Goodwin. Niet dat ik de cd's niet wil kopen maar ik had onze dirigent voorgesteld deze stukken aan te kopen maar hij zou ze graag eens volledig beluissteren alvorens ze te bestellen. Op hun website en die van amazon.com,... is enkel de eerste minuut beluisterbaar.
Na de aankoop van Kerstcadeau's en 5 nieuwe cd's deze maand is mijn budget voor de komende maand immers beperkt als student
Omdat ze gedeeltelijk (een klein minuutje ervan) op hun website en die van Amazon.com te beluisteren zijn Op die tijd kan je je al een realistisch beeld vormen van een nummer en wat voor soort muziek het is.
Ik heb beide dvds en heb met de Holland Big band "Count Bubba" gespeeld. Dat is geen makkelijk stuk om te spelen en de rest van Gordon Goodwin's muziek is ook behoorlijk pittig. Maar wel leuk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen