Geregistreerd: 09 jan 2006 00:24 Berichten: 336 Woonplaats: Eindhoven
Beste collegae,
Niet direct een Trompet-vraag, maar toch.....
Kent iemand de dubbel-LP 21 trombones van Urbie Green?
Geloof niet dat die op CD is uitgebracht.
Ik ben naarstig op zoek naar deze dubbel-LP of een goede opname daarvan.
Kan iemand van jullie mij daaraan helpen?
Hartelijk dank.
Henry
_________________ Taylor Chicago 46V
Romeo Adaci Shark No.9
Stomvi Master
Smith & Watkins
Bach Strad 72*
Heb toevallig geprobeerd vandaag eea te downloaden via Limewire. Heb er 3 nummers van af weten te halen. Gewoon naam intikken.
er schijnt overigens wel ooit een cd van uitgebracht te zijn maar die heeft een andere naam gekregen, net als die andere LP big beautiful band. Die heet op CD ook anders (niet vragen welke naam anders had ik dat wel gezegd)
Volgens mij heeft mijn broer die LP
Hij mocht eens een keer struinen bij iemand thuis en mocht ze zo meenemen!!
Naar ik hoor, is die LP erg zeldzaam.
Nu is mijn broer op dit moment voor 3 maanden in Lyon..hij studeert trombone bij Michel Bequet, maar als hij terug is zal ik eens vragen of hij hem nog heeft.
Geregistreerd: 12 jun 2005 20:07 Berichten: 130 Woonplaats: Wilsum
Hoi Henry, je hebt geluk dat ik als mede-trombonist ook op dit forum zit Ik heb via via een opname op mn pc staan, PM me even, dan komt ie jouw kant op!
Geregistreerd: 18 dec 2002 12:45 Berichten: 651 Woonplaats: Nuenen
Wilbert schreef:
Hoi Henry, je hebt geluk dat ik als mede-trombonist ook op dit forum zit Ik heb via via een opname op mn pc staan, PM me even, dan komt ie jouw kant op!
Groet Wilbert
P.S. Echt een geweldige opname!
Ik ken Henry volgens mij (the pipe!!) en zou 'm nou niet direct een trombonist noemen... Life begins at C3!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen