Wat ik zelf nogal interessant vindt is zijn ze allemaal even goed vanaf de Elkhart periode b.v.( buiten beschouwing gelaten dat ze onderling nogal eens verschillen.)
Ik kijk nog wel eens op Ebay en zie de prijzen sterk verschillen voor 70'er Strad. b.v. wordt nog bijna 1000dollar betaald.
Mocht je een 2e hands Strad zoeken is het dan interessant om er eentje aan te schaffen uit een bepaalde periode?
Geregistreerd: 09 jan 2006 00:24 Berichten: 336 Woonplaats: Eindhoven
In de 70-er 80-er en begin 90-er jaren waren de Bach's beduidend beter dan de latere modellen. Wel wordt er gezegd dat het vanaf plm. 1 a 2 jaar weer bergopwaarts gaat.
Wat was er dan slechter zul je je afvragen.
Materiaalkeus: Sommige leadpipes van Bach waren na 2 jaar intensief gebruik al aan vervanging toe. Maar ook de afwerking (lak- of zilverlaag) lieten wel eens te wensen over.
Ik zelf heb een Bach uit '83. Mijn leadpipe is plm. na 15 jaar (ergens in '98) wegens corrosie vervangen.
Groeten,
Henry
_________________ Taylor Chicago 46V
Romeo Adaci Shark No.9
Stomvi Master
Smith & Watkins
Bach Strad 72*
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen