Geregistreerd: 03 okt 2005 08:52 Berichten: 2388 Woonplaats: Hoek van Holland
Nogmaals een positief bericht: ook de vader van een collega-trompettist in het ensemble heeft vanaf z'n 48e gespeeld met een volledige prothese. Bij hem ging het, het is inmiddels al zo'n dertig jaar geleden!, wel erg vlot. Hij kon naar zijn zeggen zelfs nog makkelijker hoog op zijn trompet (Conn const.) spelen omdat het kunstgebit een regelmatiger vorm had dan zijn vroegere eigen gebit. Ook hij had wel een "meedenkende" tandarts. Hij is altijd eerste trompet blijven spelen, gewoon omdat hij de beste was en bleef..
Horen we binnenkort eens van je hoe het verder gaat? succes!
Dit is echt een pak van mijn hart om dit te horen. Ik heb altijd al een slecht gebit gehad, maar de laatste tijd gaat het snel achteruit. Ik was altijd bang dat dit het einde van mijn hobby zou betekenen, gelukkig lees ik hier dat het wel kan.
Allen zeer bedankt voor de moeite en bemoedigende woorden. Ik zal mijn kracht daaruit putten om door te zetten. Ik zal jullie zeker van mijn vorderingen op de hoogte houden. Ik overweeg wel om een nieuwe mondstukaanmeting te doen, maar ik probeer het eerst met mijn "oude" Tilz in combinatie met m'n Yamaha Xeno.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen