trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Sponsoring Margolin is rond!
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 17 apr 2026 06:43

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 maart 2006 03:25 

Ja, helaas is dat niet mijn koelkast.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 maart 2006 08:31 

God zeg, dat al die mensen die die petitie getekend hebben een benefietconcert geven op een trompet van Van Laar:
1) er zal voldoende belangstelling komen van onze kant;
2) Van Laar kan, dank zij alweer de aandacht, wel een trompetje gratis geven;
3) Wie geeft er nu geld aan iets waar hij het fijne niet van kent en dan blijkt na afloop dat er niet wordt gereageerd op mailtjes om te vragen hoe het met het project staat.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 maart 2006 10:47 
Moderator

ruben schreef:
Ja, helaas is dat niet mijn koelkast.

Ja, daar heb je het al, zo worden wij op het verkeerde been gezet. :D
Maar goed dat heb je nu hersteld, en gezien de situatie zoals die thans blijkt, is sponsoring van jou, Ruben, zeker de moeite van het overwegen waard. :wink:
Alleen is het de vraag of de groep die de sponsoring van Margolin op zich hebben genomen weer het intiatief willen nemen. :D

Maar iets serieuzer nu, gezien de personen die achter de oproep stonden, leek het mij wel aardig hier wat aan te doen. Alleen vind ik het vervolg, steeds meer, slecht verzorgd. Als je van mensen iets verlangt, en men geeft daar gehoor aan, (een keuze die iedereen maar voor zichzelf moet maken en daarbij zijn eigen afwegingen heeft) ben je gewoon verplicht betrokkenen van het verloop van de aktie op de hoogte te houden.
Nu de aktie inmiddels drie weken geleden zou zijn afgerond, is men, hoe sympathiek de aktie op zich ook is (al kun je zelfs hier van mening verschillen) in het vervolgtraject nalatig.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 21 maart 2006 18:29 

defred1 schreef:
God zeg, dat al die mensen die die petitie getekend hebben een benefietconcert geven op een trompet van Van Laar:
1) er zal voldoende belangstelling komen van onze kant;
2) Van Laar kan, dank zij alweer de aandacht, wel een trompetje gratis geven;
3) Wie geeft er nu geld aan iets waar hij het fijne niet van kent en dan blijkt na afloop dat er niet wordt gereageerd op mailtjes om te vragen hoe het met het project staat.

Met je eerste twee punten ben ik het volledig eens. Over het derde ga ik niet oordelen. Stel dat die mensen belangeloos (gratis dus) een optreden zouden geven om de beste man zn van Laar te gunnen heb je em zo bij elkaar. 90 man die 20 euro per kaartje neertellen heb je zo als je die namen zietr. Ik begrijp ook wel dat ze het druk hebben enzo, maar dat is ook een optie om te doen. En dat kan ook nog nu ze misschien al wel het nodige geld hebben.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 maart 2006 08:48 

90x20 = 1800
daar gaan natuurlijk nog veel meer kosten van af...
Je hebt nog wel meer nodig als 90 man.
Ik dacht eerder aan het (drie-)dubbele..

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 maart 2006 08:57 

mensen doe nu niet zo moeilijk.

Ik had wat meer hartelijkheid verwacht. In rusland moeten mensen van ongeveer 180 euro per maand rondkomen, en dat met een heel gezin. En ja rusland is goedkoper, maar van dat geld kun je dan ook niet nog eens een trompet kopen. Daarom heet dat nu een 2e wereld land. Dat heet armoede. Welkom in de echte wereld.

Dus ook een meestertrompettist als Margolin, heeft geld nodig om een nieuwe trompet te kopen. Ik zie jullie nadelen niet in. Of sponsoren jullie liever giro 555, waarvan nu nog miljoenen en miljoenen ongebruikt op een rekening staan, en waarvan je niet zeker weet wat er exact met dat geld gebeurt....

Kun je eens echt wat voor een andere trompettist doen, is het ook weer teveel gevraagd, en moet er meteen weer een zeiktopic over ontstaan

[edit] merde, zien jullie nu de ironie van mijn term zeiktopic?? :evil: Doe ik het zelf ook. anyway: we kunnen makkelijker als Margolin een paar euro missen, dus doe als ik en maak een paar euro over... :)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 maart 2006 11:02 

camel schreef:
mensen doe nu niet zo moeilijk.

Ik had wat meer hartelijkheid verwacht. In rusland moeten mensen van ongeveer 180 euro per maand rondkomen, en dat met een heel gezin. En ja rusland is goedkoper, maar van dat geld kun je dan ook niet nog eens een trompet kopen. Daarom heet dat nu een 2e wereld land. Dat heet armoede. Welkom in de echte wereld.

Dus ook een meestertrompettist als Margolin, heeft geld nodig om een nieuwe trompet te kopen. Ik zie jullie nadelen niet in. Of sponsoren jullie liever giro 555, waarvan nu nog miljoenen en miljoenen ongebruikt op een rekening staan, en waarvan je niet zeker weet wat er exact met dat geld gebeurt....

Kun je eens echt wat voor een andere trompettist doen, is het ook weer teveel gevraagd, en moet er meteen weer een zeiktopic over ontstaan

[edit] merde, zien jullie nu de ironie van mijn term zeiktopic?? :evil: Doe ik het zelf ook. anyway: we kunnen makkelijker als Margolin een paar euro missen, dus doe als ik en maak een paar euro over... :)

Het gaat hem niet over het feit dat wij een paar Euro kunnen missen, het gaat erover dat mensen die geld gestort hebben, willen weten wat er met dat geld gebeurde.
want hoewel de vraag mee bekend gemaakt is via trompet.nl, komt er geen reactie op de vraag of het bedrag gehaald is. Communicatie heet zoiets.

Mensen ik zou graag een Van Laar kopen, maar ik heb het financieel wat krap momenteel. Kunnen jullie bijdragen? Hier is mijn bankrekeningnummer: 733-0055576-25. Voor de milde gevers uit Nederland via PM stuur ik jullie iban en Swift door.

Ik hou jullie zeker op de hoogte met foto's van mijn hopelijk binnenkort nieuwe trompet.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 22 maart 2006 15:28 

:lol:
Ik snap je punt,
ik vind zelf ook dat je als student moeilijk rondkomt, dus ga je ook geen geld doneren.
(Omdat hier veel studentjes zitten zeg ik dat.)
Ik ben nu nog voor mezelf aan het sparen.
En ik zou me rekening nummer ook wel kunnen neerpleuren, maar kom nou...

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur