Geregistreerd: 18 dec 2002 12:45 Berichten: 651 Woonplaats: Nuenen
jacco schreef:
Aleen als ie op de foto moet voor z'n sponsorcontract voor de rest speel ie op een van Laar.
Ik heb laatst een tijdje met 'm staan praten en volgens mij vertelde hij toen dat hij alleen nog maar (trompet) op Yamaha speelt: 8310 Bb en de nieuwe Artist CHS C trompet.... Weet je dat dus zeker??
Moelijk moeilijk, ben al een paar keer bij Adams geweest, goede service.
Al van alles geprobeerd geen van Laar, begin ik niet aan, is meer een gevoelskwestie heb er overigens wel een bugel van die goed bevalt. De Yamaha xeno trompet mistte dat laatste stukje briljante wat de bach wel had.
Heb er nu twee megenomen de Bach strad LT180ML met 43 beker en de standaard 180ML met 43 beker. In mei komt de LR die ik ook nog wil proberen en dan ga ik de knoop doorhakken. Ik hoop dat de LR goed is, de standdard vond ik te zwaar spelen en de LT te licht te iel klinken. Nu nog hopen dat de kwaliteit afwerking en stemming goed is.
Kan iemand me vertellen wat nou in woorden specificatie het verschil is tussen de 37 en de 43 beker?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen