ik neem aan dat jullie allemaal je geschiedenis leeghalen en je cookies en je temporary files? En ik neem aan dat jullie ook met de systeemwerkset je schijf opruimt? Want dan kan de site ook erg vervelend en traag doen, want al die linkjes die telkens aangeklikt worden vult het ook. Als hij bij mij traag is dan doe ik het meteen en dan is hij weer als vanouds. Ik heb er dus niet veel last van
_________________ jammerhout, blaaesen en ssuichgen
Geregistreerd: 24 feb 2005 18:24 Berichten: 547 Woonplaats: venhorst
harpje schreef:
ik neem aan dat jullie allemaal je geschiedenis leeghalen en je cookies en je temporary files? En ik neem aan dat jullie ook met de systeemwerkset je schijf opruimt? Want dan kan de site ook erg vervelend en traag doen, want al die linkjes die telkens aangeklikt worden vult het ook. Als hij bij mij traag is dan doe ik het meteen en dan is hij weer als vanouds. Ik heb er dus niet veel last van
Geregistreerd: 21 feb 2003 00:21 Berichten: 1334 Woonplaats: Den Bosch
Website trompet.nl heeft er volgens mij vorige week inderdaad een paar keer uit gelegen.
Maar daar zouden de beheerders toch alles over moeten kunnen vertellen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen