woutfanclub schreef:
wel moeilijk, vooral dat laatste stukje van het trompetconcert!! AAA!! was trouwens wel een hip stuk, ookal hadden wij ongeveer 80 maten rust

Achja, hij had het voor (te) moeilijk voor zichzelf geschreven, hij kwam er niet meer uit. Voor viel het nog wel mee erlijk gezegd.
wouterfan schreef:
oja, weet jij toevallig of het volgend jaar ook weer is? Ik bedoel, omdat Wouter dan in Schotland zit.
Ik hoop dat we dan muziek van de Pirates of the Carribean gaan spelen das echt mooie muziek!
Als het goed is wel, maar dan gaat niet Wouter, maar dat ene vrouwtje dat tijdens het trompetconcert inviel dirigeren, ik weet niet of ik daar dan zin in heb, want ik kan haar manier van dirigeren echt niet volgen, ze slaat steeds na de tel, of uit de maat.
Maar het was bij de tromept sectie wel gezellig, ook al is 8 trompetten met een symofnie bezetting niet ideaal, want die klarinet/fluit/viool kwamen er lang niet meer bovenuit.
Vooral toen we in Mars, the Bringer of war met 4 FFFF'en een A2 eruit moesten knallen een dikke minuut lang.
Pirates of the carribean is hele mooie muziek, ook gespeeld met het
NHJFO, erg tevreden.
Ook binnenkort maar eens even naar die nieuwe film kijken.