Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
| Auteur |
Bericht |
|
diederik
|
Berichttitel: Geplaatst: 22 jul 2006 22:03 |
|
 |
| Moderator |
 |
Geregistreerd: 03 okt 2005 08:52 Berichten: 2388 Woonplaats: Hoek van Holland
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Rolando
|
Berichttitel: Geplaatst: 23 jul 2006 20:23 |
|
Geregistreerd: 04 jul 2002 07:05 Berichten: 1000 Woonplaats: Veghel
|
|
Je hebt overal mensen voor, dat zie je wel.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
marnix
|
Berichttitel: Geplaatst: 23 jul 2006 21:34 |
|
 |
| Moderator |
|
pieper schreef: marnix schreef: ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een LOCOMOTIEF heren fiets, 3 versnellingen.
en nu ga ik dus elke dag met het fietsje naar amsterdam.
2 nadelen aan de fiets ( 2e hands ) de voorrem doet niks, en er zit geen bel op..... Huh ? Doet het licht het ? Heb je toch zeker niet aan in Amsterdam ? Helaas zit actief bewegen er voor mij niet in. Momenteel last met mijn huid maar als dat over is ga ik weer plannen maken. 
licht zit er part-time op, en nee een bel ook niet, maar die heb ik niet nodig, vind het veel te leuk om me met volle overgave tussen een groep japanse toeristen te storten, die niet weten wat een fietspad is, en dan verschrikt alle kanten op stuiven.
hmm sterkte met je huid.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
toet'n!!
|
Berichttitel: Geplaatst: 12 aug 2006 17:02 |
|
|
weetje...ik was een poosje op kamp geweest (1 week) en daarvoor had ik een weekje amper gespeeld. Nu begon ik laatst maar weer eens serieus met oefenen..en het klonk mooier dan ooit! Alleen kon ik het niet meer zo lang volhouden, maar daar werken we nu weer aan  . Hoe kan het dat het beter klonk als voor de vakantie????
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Trompettor
|
Berichttitel: Geplaatst: 12 aug 2006 18:22 |
|
|
toet'n!! schreef: Hoe kan het dat het beter klonk als voor de vakantie????
Je bent waarschijnlijk ook eentje die wat meer drukt als nodig is, er zijn er maar weinig die dat niet doen, die dat niet doen kunnen ook lang ( een waarschijnlijk ook goed) doorspelen.
Je lippen zijn wat meer ontspannen, je geluid is veel mooier, op voor waarde dat al je basisdingen, en conditie achteruit gaan, daarom is meer dan 2 a 3 dagen rust niet goed voor je.
_________________ Met een Van Laar is niets te zwaar.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
baszz
|
Berichttitel: Geplaatst: 12 aug 2006 19:21 |
|
|
Trompettor schreef: toet'n!! schreef: Hoe kan het dat het beter klonk als voor de vakantie???? Je bent waarschijnlijk ook eentje die wat meer drukt als nodig is, er zijn er maar weinig die dat niet doen, die dat niet doen kunnen ook lang ( een waarschijnlijk ook goed) doorspelen. Je lippen zijn wat meer ontspannen, je geluid is veel mooier, op voor waarde dat al je basisdingen, en conditie achteruit gaan, daarom is meer dan 2 a 3 dagen rust niet goed voor je.
Niet helemaal mee eens, ik heb laatst een week helemaal niet gespeeld, nadat ik m,n trompetje oppakte en weer begon met spelen was het alsof ik gebleven was waar ik als laatst gestopt was, het ging allemaal prima en ook het uithoudings vermogen was prima.
_________________ Trompet: B4 2008
Cornet: Besson Sovereign 928 '80
Mpc: Reeves 43m
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Trompettor
|
Berichttitel: Geplaatst: 12 aug 2006 19:50 |
|
|
baszz schreef: Trompettor schreef: toet'n!! schreef: Hoe kan het dat het beter klonk als voor de vakantie???? Je bent waarschijnlijk ook eentje die wat meer drukt als nodig is, er zijn er maar weinig die dat niet doen, die dat niet doen kunnen ook lang ( een waarschijnlijk ook goed) doorspelen. Je lippen zijn wat meer ontspannen, je geluid is veel mooier, op voor waarde dat al je basisdingen, en conditie achteruit gaan, daarom is meer dan 2 a 3 dagen rust niet goed voor je. Niet helemaal mee eens, ik heb laatst een week helemaal niet gespeeld, nadat ik m,n trompetje oppakte en weer begon met spelen was het alsof ik gebleven was waar ik als laatst gestopt was, het ging allemaal prima en ook het uithoudings vermogen was prima.
Dat is er net aan wat je gewend bent, sommige mensen spelen 1 keer in de week, op dezelfde repetitie dag, en hebben altijd redelijke klank, sommige mensen spelen dagelijks en als ze een dag niet spelen geweldige klank en embouchure, maar een week kan al snel fataal zijn.
_________________ Met een Van Laar is niets te zwaar.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
baszz
|
Berichttitel: Geplaatst: 12 aug 2006 20:29 |
|
|
|
Tja sommige mensen hebben een stalen embouchre,is wel handig , altijd kunnen spelen zonder een lamme bek.
_________________ Trompet: B4 2008
Cornet: Besson Sovereign 928 '80
Mpc: Reeves 43m
|
|
| Omhoog |
|
 |