trompet.nl > forum > Toon onderwerp - brassband de hoekpunten??
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 17 apr 2026 13:33

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 278 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 35  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 aug 2006 13:19 

Je kan alle top muziekanten wel bij elkaar in een band zetten maar dat geeft absoluut nog een zekerheid tot top prestaties, kijk naar Real Madrid, alleen maar top spelers maar de grote uitslagen hebben ze niet.

Het is maar een idee, geen aanval.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 aug 2006 15:11 

Hier een bericht voor Gianni :

Ik moet eerlijk zeggen, toen ik het er met David Thornton over had dacht ik ook dat hij een grapje maakte (het was onder het genot van een goede fles Belgisch bier), maar toen ik al die reacties op dit forum las (het begint al een beetje een hype te worden), voelde ik dat er wel een kern van waarheid in moet hebben gezeten. Ik kon dit nu natuurlijk niet meer voor me houden. Het is toch iets waar ik al een aantal weken mee rondliep.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 aug 2006 15:22 
Moderator

Kun je al inschrijven voor in de toekomst uit te brengen cd's?
:D 8)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 aug 2006 16:16 

:o Ze hebben zelfs een Hyve!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 aug 2006 16:34 

Wilbert schreef:
:o Ze hebben zelfs een Hyve!

Een wat?? :wink:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 aug 2006 18:08 

Jij weet echt wel wat een Hyve is Pieter, je hebt vandaag nog iets in de NJFO Hyve gezet, iets wat niet zo aardig was voor mij als NJHO-lid :P

http://dehoekpunten.hyves.nl/

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 aug 2006 20:30 

Wilbert schreef:
Jij weet echt wel wat een Hyve is Pieter, je hebt vandaag nog iets in de NJFO Hyve gezet, iets wat niet zo aardig was voor mij als NJHO-lid :P

http://dehoekpunten.hyves.nl/

Haha, jij als trombonist zou je niet zo aangesproken moeten voelen. Het gaat me dan vooral om de rijen vóór jou. Er zit gewoon verschil in de uitstraling van het NJFO t.o.v NJHO. En misschien waren jullie ook wel een beetje jaloers, omdat wij de leukere zwaarkoperstukjes hadden :lol: :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 29 aug 2006 22:25 

baszz schreef:
Je kan alle top muziekanten wel bij elkaar in een band zetten maar dat geeft absoluut nog een zekerheid tot top prestaties, kijk naar Real Madrid, alleen maar top spelers maar de grote uitslagen hebben ze niet.

Het is maar een idee, geen aanval.

Dit seizoen staat Real Madrid na 1 gespeelde wedstrijd na een 0-0 tegen Villarreal met 1 punt op de 12e plaats, maar misschien kunnen ze het nog inlopen.

Als je Brassband de Hoekpunten vergelijkt met Real Madrid dan zie je dat bij Madrid allemaal sterren zitten die al gearriveerd zijn en miljoenen verdienen. Daarnaast lopen ze daar met 11 aanvoeders i.pv. 1 op het veld die allemaal hun zin willen doordrukken en zichzelf willen profileren.
BBdHP zou uit allemaal jonge en zeer getalenteerde muzikanten bestaan als we de verhalen moeten geloven (kijk maar naar Thomas Piet!), die nog gretig zijn en het mooiste nog moeten gaan presteren (als het goed is).
Het is natuurlijk nog maar de vraag allemaal want ik heb de verhalen ook niet uit eerste hand, misschien is deze brassband wel een flauwe grap van een paar mensen die zich vervelen of is het niveau helemaal niet zo hoog als gesuggereerd wordt.
Daarnaast is het te hopen dat in deze brassband de leden zich niet allemaal zo willen profileren als bij Real Madrid maar ip daarvan een hecht collectief vormen.
Ik moet het eerst nog zien...

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 278 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 35  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur