Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
| Auteur |
Bericht |
|
J.N.
|
Berichttitel: Geplaatst: 07 sep 2006 14:15 |
|
|
|
Na dit uiterst interessante onderwerp in stilte te hebben gevolgd, kan ik nu niet anders dan de informatie te completeren danwel updaten. Het idee deze brassband op te richten vanuit welwillend getalenteerd Nederland is mijns inziens revolutionair. Hulde voor deze muzikale pioniers! Wellicht bewandel ik andere wandelgangen dan de meeste hier, maar ik heb een paar dagen geleden al vernomen dat BBDH haar eerste concert zal beleven op 14-01-2007. Zij zullen dit doen op uitnodiging van een fanfare (in het Zuid-Hollandse plaatsje Nieuwveen), genaamd Crescenda of zoiets. Bij deze is de eerste kaart besteld!
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
marnix
|
Berichttitel: Geplaatst: 07 sep 2006 14:29 |
|
 |
| Moderator |
|
|
ik heb zo het idee dat dit topic in zijn geheel naar de lounge verplaatst kan worden
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Oelers
|
Berichttitel: Geplaatst: 07 sep 2006 22:51 |
|
Geregistreerd: 10 nov 2004 16:23 Berichten: 51 Woonplaats: Den haag
|
Wanneer wordt de bezetting ens bekend gemaakt? Ik kan haast niet meer wachten na al deze positieve en extreme berichten 
_________________ Limbo,,
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Marty P
|
Berichttitel: Geplaatst: 07 sep 2006 22:52 |
|
Geregistreerd: 28 aug 2006 13:55 Berichten: 54 Woonplaats: Utrecht
|
|
Ik ben zeer verheugd te vernemen dat er weer een nieuwe BBDH-fan is aangeschoven op dit forum. J.N., van harte welkom. Jouw nieuws is, als dit inderdaad klopt, misschien wel het meest baanbrekende nieuws over BBDH wat op dit forum is verschenen tot nu toe. Hulde! En nu even de kaart van Zuid Holland erbij pakken om uit te vinden waar dat mysterieuze dorpje Nieuwveen ligt (als het er al op staat)...Marnix, heb jij trouwens ook nog nieuws, of ga je alle topics af met deze zelfde post?
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
gerbio
|
Berichttitel: Geplaatst: 08 sep 2006 00:50 |
|
Geregistreerd: 22 maart 2005 21:44 Berichten: 54 Woonplaats: rijnsburg
|
|
Beste marty P.
je bent een heldje, maar je informatie brengt aan deze flink uitgelopen discussie vaak geen toegevoegde waarde. ook posten van marnix dat dit wel in de laungeroom kan, zijn een beetje makkelijk.
Ik persoonlijk stel voor om dit topic stil te houden tot er een keer echte informatie komt, en dan bedoel ik van iemand die lid is van deze brassband, of er echt wat meer van weet.
al die vage verhalen....
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Marty P
|
Berichttitel: Geplaatst: 08 sep 2006 08:48 |
|
Geregistreerd: 28 aug 2006 13:55 Berichten: 54 Woonplaats: Utrecht
|
|
Je hebt gelijk Gerbio. Jij bent dit topic gestart, dus ik sluit me bij jou aan. Het wachten is nu op een aantal concrete feiten (hopelijk hebben we daar net eentje van vernomen). Ik ga ervan uit dat er achter de schermen hard aan gewerkt wordt. Iedereen tot later!
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
marnix
|
Berichttitel: Geplaatst: 08 sep 2006 08:55 |
|
 |
| Moderator |
|
gerbio schreef: Beste marty P.
je bent een heldje, maar je informatie brengt aan deze flink uitgelopen discussie vaak geen toegevoegde waarde. ook posten van marnix dat dit wel in de laungeroom kan, zijn een beetje makkelijk.
Ik persoonlijk stel voor om dit topic stil te houden tot er een keer echte informatie komt, en dan bedoel ik van iemand die lid is van deze brassband, of er echt wat meer van weet.
al die vage verhalen....
och kom op zeg, geruchten dit, geruchten dat, allemaal wandelgangpraatjes, dat lees je ook in de prive en in de story, en waarheid zit er maar zeer zelden in.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
gianni
|
Berichttitel: Geplaatst: 08 sep 2006 10:35 |
|
Geregistreerd: 12 apr 2003 15:57 Berichten: 297 Woonplaats: Den Haag
|
|
Ik sluit me erbij aan, laten we dit topic voorlopig stilhouden/afsluiten totdat er echt nieuws is. We hebben nu veel lol gehad met speculaties, roddel en achterklap maar daar hebben we niks aan tenzij we in de loungeroom een tijdschrift openen ofzo...
Want het is jammer dat sommige mensen het initiatief nu afdoen als mogelijke grap of hoax, terwijl er wel degelijk concrete plannen zijn.
Zoals ik al eerder liet weten sta ik namelijk in contact met de organisatie en (echt zonder grappen) weet ik dus dat er dingen lopen. Ook richting de gewaardeerde forummoderators, het topic is dan wel vervuild met onzin her en der, maar de eerste vraag van gerbio kan zeker serieus genomen worden, gezien het gerucht van verschillende kanten genoemd is en ik bij deze het initiatief Brassband De Hoekpunten als zodanig kan bevestigen.
tot zover, als ik of anderen echt nieuws hebben zullen we dat hier uiteraard laten weten en tot die tijd hoop ik u allen weer in andere topics te kunnen bewonderen.
_________________ Break the barriers of the trumpet!
|
|
| Omhoog |
|
 |