De haanmuziek, stond ie niet op dat cdtje van ons? Pieter heeft mijn cd dus ik kan het nu niet zeggen. Als dat zo is kunnen we hem wel even bakken hoor.
_________________ jammerhout, blaaesen en ssuichgen
Geregistreerd: 03 feb 2004 20:39 Berichten: 3151 Woonplaats: Kortenhoef
Die versie van Bernaerts is tot nu toe de beste hafabra versie de ik ben tegengekomen!
Hij zit ook wel in "songs of the wizz" van Peter Kleine Schaars, maar dat is maar een klein stukje, wat dan weer wel wat meer op het origineel lijkt!
Je zou dus eigenlijk een combinatie van die twee moeten hebben!
ik heb zo'n 120 nummers van uitgeverij bernaerts op mijn desktop pc staan.
zit nu ff op m'n laptop en zal morgen eens even kijken of ik brand new day er ook tussen heb staan.
_________________ ------------------------------------------------------------------- bij voetbal gaat het om de winst, bij muziek om gelijkspel
Wij hebben het stuk met onze harmonie ooit als bisnummer gespeeld. Nadeel van bisnummers: die worden niet op de cd gezet. Ik heb er dus jammer genoeg geen opname meer van, maar hoop dat degene die ze wel heeft ze ook aan mij kan bezorgen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen