trompet.nl > forum > Toon onderwerp - "Rocky" videoclip
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 17 apr 2026 14:22

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 okt 2006 12:22 

vind het ook niet zo mooi hoor..

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 okt 2006 12:26 

trouwens, de versie van 2006 is ook jammer

Heb je zoveel goede dingen....qua artiesten...grootheden zoals James Morrissen.....laat je een dweilbandje ff gonna fly now spelen

Dat sloeg echt nergens op, om tussen al dat geweld, een boerenkapel het te laten uitvoeren.....en de dansjes/bewegingen erbij maakte het compleet.

Overigens zal de dweilband in hun genre wel aardig zijn, maar niet op een festival als trumpetparty.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 okt 2006 13:43 

Vanwege zulke commentaren op een collega trompettist zou je toch van schaamte wel stilletjes in een hoekje mogen gaan zitten hé..... :oops:
Ik denk dat 99% van de forum leden hier nog niet in de schaduw van Nico kunnen staan (inclusief mezelf).

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 okt 2006 13:50 

tja, en dan mij verwijten maken dat ik een lompe boer ben......

Ik ben eerlijk gezegd erg blij dat ik dat niet heb hoeven spelen, na 2 noten zou mijn bakkes geen tanden meer hebben....
Als iemand op die manier een poging doet om in de buurt te komen van Maynards spel, dan heb ik daar respect voor, al was het maar vanwege de lef, en van wege de azijnzeikers die hier dan komen zeuren.

maar ik ben dan ook een softe klassieko....

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 okt 2006 13:55 

@ euphonic

Ik vond het juist erg leuk dat de Blaasbalgen de uitdaging aangingen. Is toch weer eens wat anders...

In dat geval moeten we ook de conclusie trekken dat cornettist Raf van Looveren er ook maar beter niet had kunnen zijn. Dat noem je ook geen geweld, maar heb toch meerdere mensen horen zeggen dat dat toch een van de hoogtepunten was...

Ik stel voor dat we volgend jaar allemaal 300 euro entree betalen zodat we internationale grootheden kunnen halen naar de trumpetparty, dan krijgen hier niet meer van die zinlose discussies :roll: . (zucht)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 okt 2006 13:57 

Citaat:
Vanwege zulke commentaren op een collega trompettist zou je toch van schaamte wel stilletjes in een hoekje mogen gaan zitten hé.....
Ik denk dat 99% van de forum leden hier nog niet in de schaduw van Nico kunnen staan (inclusief mezelf).

Omdat Nico zo'n goede trompettist is, mag je geen kritiek hebben daarop en MOETEN we alles maar fantastisch vinden wat hij doet.......op NL elftal loopt ook iedereen te zeiken, terwijl het de beste voetballers van NL zijn.

Maar goed, dit fragment vind ik gewoon niet mooi, en dat moet je kunnen respecteren.

Citaat:
Als iemand op die manier een poging doet om in de buurt te komen van Maynards spel, dan heb ik daar respect voor, al was het maar vanwege de lef, en van wege de azijnzeikers die hier dan komen zeuren

Een poging om inde buurt te komen?? hmmm een artiest moet zn idolen hebben, maar ook zn eigen indentiteit.....het is geen soundmixshow toch???

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 okt 2006 13:59 

Citaat:
@ euphonic

Ik vond het juist erg leuk dat de Blaasbalgen de uitdaging aangingen. Is toch weer eens wat anders...

In dat geval moeten we ook de conclusie trekken dat cornettist Raf van Looveren er ook maar beter niet had kunnen zijn. Dat noem je ook geen geweld, maar heb toch meerdere mensen horen zeggen dat dat toch een van de hoogtepunten was...

Ik stel voor dat we volgend jaar allemaal 300 euro entree betalen zodat we internationale grootheden kunnen halen naar de trumpetparty, dan krijgen hier niet meer van die zinlose discussies . (zucht)

Leuk dat ze het doen, ik vond het niet mooi/leuk.

De cornettist raf van loveren past ook niet in het programma, maar dat was wel GOED.

Je laatste alinea zal ik maar negeren, want dat is onzin.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 08 okt 2006 14:07 

euphonic schreef:
Citaat:
Vanwege zulke commentaren op een collega trompettist zou je toch van schaamte wel stilletjes in een hoekje mogen gaan zitten hé.....

Omdat Nico zo'n goede trompettist is, mag je geen kritiek hebben daarop en MOETEN we alles maar fantastisch vinden wat hij doet.......op NL elftal loopt ook iedereen te zeiken, terwijl het de beste voetballers van NL zijn.

Maar goed, dit fragment vind ik gewoon niet mooi, en dat moet je kunnen respecteren.

Citaat:
Als iemand op die manier een poging doet om in de buurt te komen van Maynards spel, dan heb ik daar respect voor, al was het maar vanwege de lef, en van wege de azijnzeikers die hier dan komen zeuren

Een poging om inde buurt te komen?? hmmm een artiest moet zn idolen hebben, maar ook zn eigen indentiteit.....het is geen soundmixshow toch???

Het schijnt tegenwoordig trend te zijn dat alles maar gezegd moet kunnen worden. Bedenk dat je mensen kwetst als je zulke opmerkingen op het internet gooit. Als ik b.v. zou vinden dat een bepaalde speler die hier op het forum zit k***te speelt dan hoéf ik dat nog niet te zeggen. Dat kan je ook gewoon vinden zonder dit op het forum te uiten. Wij, als trompettisten, zouden elkaar juist moeten steunen en elkaar op een positieve manier moeten benaderen i.p.v. elkaar af te zeiken. Want dat is zo makkelijk.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur