Trompettor, je zou eens wat vaker de vraag die gesteld is moeten lezen ipv meteen te antwoorden met iets wat dus totaal overbodig is.
Het gaat hier niet om het aantal geplaatste berichten.
Jongen, ik heb hier een illegale kopie liggen van een cdtje, waar verder heel weinig informatie bijstaat. Ik hoorde iets over Linclon Jazz Centre, dus ik denk, als dit is wat hij bedoelt, dan help ik iemand. Om daar nou gelijk weer een maatschappelijk probleem van te gaan maken vind ik ook weer beetje raar.
...
_________________ Met een Van Laar is niets te zwaar.
Nogmaals, ik heb het hier over de DVD The London Concert. Daar speelt Wynton Haydn en Hummel, etc.
De LCJO videos heb ik allemaal plus veel andere zaken van hem die gewoon te koop zijn. Deze dvd is uit de handel en ook niet makkelijk 2ehands te verkrijgen. Er staat een clip op YouTube van een Haynd stukje wat toch wel erg goed klinkt. Daarom zou ik graag het orgineel willen hebben.
Maar als het niet lukt is er ook geen man overboord... dan koop ik de cd wel, die is nog wel in de handel geloof ik.
Geregistreerd: 03 feb 2004 20:39 Berichten: 3151 Woonplaats: Kortenhoef
Je weet wel zeker dat er ook een dvd van gemaakt is?
Ik heb even een beetje rondgesnuffeld op internet, maar heb niet veel kunnen vinden!
Wel een video, trouwens, maar die is inderdaad niet meer verkrijgbaar.
(heb niet heel erg grondig gezocht, maar zo op het eerste gezicht........)
De cd heb ik wel, dus ik begijp dat je er ook beelden van zou willen hebben!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen