erikveldkamp schreef:
diederik schreef:
En vertaal dat nu eens in" Aan de andere kant rijden auto's van 100.000 (en meer) ook niet beter dan die van 50.000, anders zouden daar ook veel meer mensen in rijden

Je vergeet 1 ding, een professionele coureur rijdt in duurdere auto's dan de consument.
Bij trompetten kan ik meer profs opnoemen die op toeters van rond de 2000,- spelen dan die van 4000,- en meer. Zij nemen echt niet genoegen met een mindere toeter voor hun werk.
Er zijn er ook diverse die hun Monette bijv. aan de kant gelegd hebben voor een ander merk. Ik ben daar 1 van.
Nogmaals, nogmaals en voor de laaste maal. Ik zeg niet dat de ene toeter beter of slechter is (topmodellen dan) alleen dat de prijs verschilt. Dat prijsverschil heeft niet automatisch als gevolg dat de toeter beter of slechter is.
Wat een ophef over een simpele stelling....

He, ik wilde beginnen met te zeggen dat ik het vooral met je slotzin eens was, maar deze slotzin staat niet in het oorspronkelijk bericht.(nu weer wel is bewerkt) Hoewel hier ben ik het ook wel mee eens

Maar dan maar de (een na) laatste zin: als je dit nou gelijk had gezegd ..........
is toch aardige nuance met de oorspronkelijke stelling. Maar wat mij betreft einde discussie , ik ga lekker een poosje toeteren (op de Taylor

) (en voor wat betreft die auto's ben ik het helemaaaaaaal niet met je eens, rij maar eens een keertje met me mee

)