Geregistreerd: 23 nov 2005 23:27 Berichten: 31 Woonplaats: Den Bosch
Ik ben gisteren zelf ook langs HvL geweest voor een nieuwe c trompet. Ik was al bij Adams geweest, waar ik zo'n beetje alle c trompetten had uitgeprobeerd.
Hub had een aantal c trompetten liggen, maar ze speelden voor mij stuk voor stuk beter dan de toeters die bij adams lagen. Ik heb voor mij de beste uitgezocht, en waarschijnlijk is hij verkocht!
Het was de eerste keer dat ik bij Hub kwam, maar ik moet zeggen dat ik ook erg tevreden ben over de service, en de instrumenten!
Hoi Rik, ik heb alle modellen en alle uitvoeringen van de B5 geprobeerd, ongelakt gelakt verzilverd en verguld.
Mijn keus is niet op zilver gevallen omdat ik op een verzilverde erg flets en schel klink en dat past gewoon niet bij mijn eigen klankbeeld.
De gouden daarintegen die speelde voortreffelijk, mooie volle sound warm maar ook fel als het nodig is dus daarom mijn keuze op verguld.
Zo zie je maar dat het weer persoonlijk is.........Ik heb juist voor verzilverd gekozen omdat het een prachtig heldere klank heeft maar ook heel warm kan klinken.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 11 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen