Citaat:
Wat ik van jezelf nog niet goed heb begrepen is of je naast je muziek ook nog aan andere dingen doet in de sport bijvoorbeeld.
Ik heb heel lang aan trampoline springen gedaan (en ook turnen op redelijk hoog niveau). Maar bij die vereniging werd ik behandeld als zielig meisje en daar kan ik echt niet tegen. Ik had daar best vaak last van astma-aanvallen en die mensen wisten niet goed hoe ze hierop moeten reageren. Ik kon 1000x zeggen dat ze me dan gewoon ff rustig moeten laten zitten en vooral niet om me heen moeten gaan zitten en extra aardig en bezorgd moeten gaan doen, maar ze deden het elke keer weer. Op het laatst was het zo dat ik er met tegenzin heen ging omdat ik wist dat ik weer als 'anders' gezien zou worden.
Dit is de belangrijkste reden dat ik hiermee gestopt ben.
Op dit moment doe ik dus ff niks aan sport, maar wil het wel graag en ben opzoek naar iets leuks

. Maar ik leef in een gehucht, en ja, daar is nou eenmaal niet veel in de buurt te vinden. En ik kan ook niet met het openbaar vervoer ergens komen want dat is hier ook nogal brak