trompet.nl > forum > Toon onderwerp - brassband de hoekpunten??
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 17 apr 2026 17:53

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 278 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 35  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 jan 2007 21:57 

Het gaafste vind ik dat veel mensen van onze beleving en inzet genoten hebben, en daar draait het allemaal om. Met de vermoeidheid... ik merk dat niet, maar de kleine toeters met kleine mondstukjes... respect hoor. Je longen heb je zo weer gevult, maar jullie zitten natuurlijk met al dat gedruk op je lippen.

Persoonlijk vind ik het gaaf om dit concert mee te doen, heb er van genoten, zowel van Nieuwveen als van ons eigen concert.

Bas en Diederik, leuk jullie gesproken te hebben

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 jan 2007 22:56 

Het doet mij, en met mij denk ik heel BBdH, deugd dat de heren Baszz en Diederik zo hebben genoten van het concert van BBdH in samenwerking met Crescendo Nieuwveen (dus niet Concordia...). Ik sprak ze gisteren kort na het concert en waren oprecht enthousiast, dus:

Baszz en Diederik, buitengewoon gaaf dat jullie als buitenstaanders zo in deze band geloven en wat mij betreft gaan jullie vanaf nu door het leven als officiele BBdH-helden!

Wat mij ook heel blij maakte was dat een 4-koppige delegatie van brassband Schoonhoven A (zeer kritisch publiek kan ik uit eigen ervaring vertellen) de moeite had genomen om naar Nieuwveen te komen en na afloop ook vooral heel positief was. Er zijn natuurlijk punten waar we aan moeten werken (en daar gaan we met het bestuur van BBdH heftig over vergaderen en brainstormen), maar dat neemt niet weg dat ik zeer verheugd ben dat dus zelfs uit de gevestigde brassband-orde al positieve geluiden hebben geklonken.

Joop Nijholt, de dirigent van Crescendo Nieuwveen, was ook enthousiast. Hij vertelde mij dat hij zelfs als toeschouwer een beetje nerveus was voor het BBdH-concert (zo van "als dat maar goed gaat"). Er hing, en dat zullen de andere BBdH-leden met mij eens zijn, een sfeer van hooggespannen verwachtingen rond en ook tijdens het concert. Mooi dat deze (in de ogen van vele kritische toeschouwers) grotendeels zijn waargemaakt. Dit smaakt naar meer, maar wat Joop ook heel terecht opmerkte was het volgende: NU BEGINT HET PAS.

Het is dus zaak dat het BBdH-verhaal verspreid wordt en dat we interessante dingen voor de toekomst gaan verzinnen, plannen en ook van de grond gaan krijgen. Het lijkt me een mooi streven om zo veel mogelijk mensen van dit forum en daarbuiten daarbij te betrekken en deelgenoot van te laten worden, in plaats van dat Brassband De Hoekpunten - zoals bijna het hele hafabra-wereldje - een gesloten incrowd-gebeuren wordt. Een hele uitdaging, lijkt me. Ik roep in dit kader iedereen op om zijn of haar BBdH-ideeen op het web kenbaar te maken. Het BBdH-bestuur heeft immers niet alle wijsheid en creativiteit in pacht (maar bestuurt natuurlijk wel...).

Tot slot wil ik bij deze iedereen bedanken die BBdH heeft geholpen dit premiereconcert tot een succes te maken, met speciale dank aan opper-regelaar Pieter Koster, dirigent Anno Appelo en mijn eigen fanfare Crescendo Nieuwveen o.l.v. Joop Nijholt.

amen

Laatst bijgewerkt door Marty P op 15 jan 2007 00:29, in totaal 3 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 jan 2007 23:12 

Die opnames zijn retegaaf, bij vlagen echt fantastisch!!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 jan 2007 23:25 

Ja, ik denk dat ik me toch wel 100% kan aansluiten bij onze knetter-held Pieter.. Opnamens zijn gaaf! 8)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 jan 2007 08:19 

Citaat:
Baszz en Diederik, buitengewoon gaaf dat jullie als buitenstaanders zo in deze band geloven en wat mij betreft gaan jullie vanaf nu door het leven als officiele BBdH-helden!

Hahaaaaaa, Gaaaaaaaaaaf!!!! :lol: :lol:

He zijn die opnames ook misschien te beluisteren voor mij :roll: ??

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 jan 2007 09:25 
Moderator

baszz schreef:
Citaat:

Hahaaaaaa, Gaaaaaaaaaaf!!!! :lol: :lol:

He zijn die opnames ook misschien te beluisteren voor mij :roll: ??

en voor mij?

enneh, helden? we worden toch zeker wel erelid?? :lol: :lol:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 jan 2007 09:29 

Jullie hebben als het goed is beide PM met de opnamen... hoe openbaar die opnamen worden weet ik verder niet...

Hier in elk geval wat foto's op de site van het concert...
http://brassband.de.hoekpunten.googlepa ... 6%2339%3Bs

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 jan 2007 10:30 

baszz schreef:
Is het gedeelte van Concordia ook opgenomen??, ik zou het stuk HAJJ nog wel eens willen horen, dat vond ik echt een mooi stuk!!!

Ik geloof dat het FKKL het ooit heeft opgenomen, k zal zo eens even voor je kijken...

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 278 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 35  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur