trompet.nl > forum > Toon onderwerp - brassband de hoekpunten??
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 17 apr 2026 13:33

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 278 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 35  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 jan 2007 17:31 

Ben in een grijs verleden ooit eens naar een concert van Maurice André geweest in Parijs. Op de terugweg zaten we (4 trompettisten) het concert nog eens te bespreken en tot mijn grote schaamte was het eerste waar we het over hadden twee (of drie, of tien dat weet ik niet meer) kicksen, terwijl we die avond misschien wel 5000 prachtige noten voorbij hebben horen vliegen......

Op die avond een goede les geleerd. Kicksen is niet erg, als het maar gebeurt tijdens muziek maken.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 jan 2007 08:06 

ach nou ja, ik betrap mezelf ook nog wel eens op "kicksen luisteren" ....maar dan denk ik weer gauw aan mijn eigen "leermomenten" :oops:
On topic: ik zit hier de opnamen te beluisteren en ik vind het erg goed klinken! Vooral de Holbergsuite....petje af, die is origineel voor strijkers en klinkt heel erg virtuoos bij jullie!
Heritage klinkt ook erg gaaf!

Laatst bijgewerkt door A3aan op 16 jan 2007 13:32, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 jan 2007 10:23 

Ik denk dat het tijd wordt dat Gianni zich weer even op dit forum meldt. Volgens mij heeft hij namelijk de opnamen in zijn bezit. Het zou best kunnen dat dit niet klopt, maar het zou ook wel aardig zijn als iemand - en volgens mij is Gianni daar een uitermate geschikt persoon voor - met kennis van zaken op dit forum even kan melden waar of bij wie de opnamen op te vragen zijn.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 jan 2007 12:17 

De opnamen gaan goed rond, dus waarschijnlijk zal bijna de hele band de opnamens wel hebben. Matthijs heeft de opnamens trouwens gemaakt, dus anders hem even mailen ofzo?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 jan 2007 14:46 

Ik heb inderdaad opnames gemaakt. Ze staan op yousendit.com. Als je interesse hebt laat het even weten, zal ik je de link sturen

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 jan 2007 15:27 

Nou doen, zet gelijk maar hier neer! :D

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 16 jan 2007 19:29 

van mij mag het ik zou ze graag eens beluisteren,wat ik er tot nu toe over lees is erg positief.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 jan 2007 11:06 

ja daar wassie dan!

ik heb ontzettend genoten van het concert, het was gaaf om in een middag een enorm inspirerende repetitie te hebben met anno die in dit concert resulteerde. Al die positieve reacties zijn een hele steun in de rug om BBdHP door te zetten en we kunnen vooruit kijken naar hele mooie projecten denk ik...

de opnames heb ik wel, maar beschikking over internet wat minder dus als dat via mattie geregeld wordt lijkt me dat het makkelijkst!

leuk ook dat baszz en diederik er waren, om met eigen oren te komen luisteren. dus volgende keer hopen we natuurlijk weer op een delegatie van trompet.nl :wink:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 278 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 35  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur