Kijkt allen op www.uitzendinggemist.nl ff zoeken naar vrije geluiden en aldaar is dan af te luisteren het vioolconcert van Bach BWV 1041 maar dan voor trompetten enzo!! je moet het zoekbalkje van de video ongeveer in het midden zetten en dan zie je het.. of je kijkt het hele programma.
_________________ How do you get a trumpeter to play louder?
Who in their right mind would want a trumpeter to play louder?
www.neosbrass.nl
Geregistreerd: 12 jun 2005 20:07 Berichten: 130 Woonplaats: Wilsum
Weer een mooie!
Ik heb nooit van hem gehoord, dus ik vraag me af of ik het goed zie: heeft hij een stoma? Ik kan namelijk eerlijk gezegd niet goed zien of het een stoma of een ketting is
Geregistreerd: 22 nov 2005 16:49 Berichten: 87 Woonplaats: Woerden
Wilbert schreef:
Weer een mooie!
Ik heb nooit van hem gehoord, dus ik vraag me af of ik het goed zie: heeft hij een stoma? Ik kan namelijk eerlijk gezegd niet goed zien of het een stoma of een ketting is
Keep posting, ook op trombones.nl
Hier nog een foto waarop duidelijker is te zien dat het een ketting is:
Geregistreerd: 10 jan 2002 19:54 Berichten: 1038 Woonplaats: Groningen
Trompetspelen met een tracheostoma is volgens mij vrijwel onmogelijk. Druk opbouwen om te praten gaat nog, maar trompet spelen...maar als je iemand kent die het wel kan heb je mijn interesse...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen