flugel schreef:
Weet iemand of Adams ook de Trombone varianten verkoopt?
Gezien de extreem lage shipping&handling zou ik ze niet bij Adams kopen, betaal je zo 10 euro meer.
Ik heb nu een Screamer en een 5B en een MC hoornmondstuk gekocht samen met een trombone- en een tubamondstuk, samen voor onder de 100 euro.
Zaterdag in een coverband (met soul- en funkrepertoire) gespeeld en mijn mede-blazers waren verbaasd over de hoeveelheid geluid die van de screamer afkomt, nu ik er een beetje op gewend ben. Minder extreem hoog als mijn MF II, maar wel meer body. Ook het uithoudingsvermogen is iets beter, door de zeer prettige (of dat door het plastic komt weet ik niet) rand.
Maandag een Bigband concert gespeeld (vooral 2e trompet en een paar nummers lead), en ik ben bijna overtuigd dat dit mondstuk op alle fronten beter functioneert als mijn Monette kopie. De projectie was het enige waar ik me nog zorgen over maakte, en maandag is duidelijk geworden dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken. Minder extreem hoog in het geluid, maar wel voller qua klank en genoeg sizzle om lead te spelen.
www.aachen-bigband.de
trompet: Van Laar B7 - Kanstul M-B5/B5L
bugel: Van Laar Oiram - Denis Wick RW4FL