camel schreef:
[
Want geloof me, ook op een monette mondstuk kan je vreselijk vals spelen
Haha, idd Camel, net zoals op een Reeves, Bach, Schilke, GR, Warburton en weet ik al niet, ben ik het wat dat betreft alvast met je eens.
Neemt niet weg dat er toch mensen zijn, zoals ondergetekende (eenvoudig goedwillend amateur

) die blijkbaar nou net even makkelijker op een Monette spelen, zoals er mensen zijn die uiteindelijk vallen voor een Reeves of een Bach en noem het hele rijtje maar weer op.
Zoals ik al eens onder een ander topic heb aangegeven heb ik me in ieder geval niet laten (ver-)lijden door de teksten op de site van Monette,(die heb ik op aangeven van Ruli pas achteraf gelezen maar wel als interessant ervaren) maar eerder nieuwsgierig geworden door de (meestal negatieve) kritieken over Monette o.a. (of misschien vooral) op dit forum.
Ik mocht het mondstuk lekker even thuis proberen van ons aller Marcel en het beviel mij perfect,
en (back to topic) ik kan nu een half centimetertje uitstaan, terwijl ik met Schilke 16c4 en de GR (ook prima mondstukken) helemaal "in" moest staan en zelfs dan, vooral als ik door mijn werk wat minder thuis kon blazen, vaak nog aan de lage kant was. Probleem opgelost dus
met een mooiere toon. En die eurotjes extra heb ik er maar wat graag voor over gehad, (net als bij mijn Taylor trouwens), al kan ik mij heel goed voorstellen dat anderen de prijsverschillen te groot vinden.