trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Adams Bugel
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 19 apr 2026 15:01

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Adams Bugel
BerichtGeplaatst: 16 feb 2007 15:06 

Ik zie dat Adams een eigen bugel aan het maken is? Mensen die hier meer over weten?

Staat ook een foto reportage op de site, hoe de bugel gemaakt wordt. Best leuk om te zien.

Share on Facebook Share on Twitter Share on MySpace Share on Delicious
 Profiel  

Berichttitel: Re: Adams Bugel
BerichtGeplaatst: 16 feb 2007 20:50 

ik heb denk ik een half jaar geleden in hun winkel op een exemplaar van Adams heb gespeeld. Deze was dan nog wel ongelakt en nog een beetje zwart geblakerd, maar klonk al prima. Has volgens mij een van de prototypen.
Hun werkwijze zag er goed en doordacht uit. Ik had het idee dat ze een er heuse filosofie op na hielden. Dat spreekt mij heel erg aan. Dat betekent dat je het er mee eens bent of niet. In elk geval geen of weinig ritjes naar Ittervoort om de nieuwe aanwinst bij te laten stellen.

Als ik een nieuwe nodig heb zal de bugel van Adams zeker een rol spelen in mijn uiteindelijke keuze.
De prijs die toen verteld werd vind ik heel redelijk. Ik weet niet hoe duur ze uiteindelijk geworden zijn, maar er werd toen over een bedrag van rond de 2000 euri gesproken. Lijkt me een prima nieuwprijs voor een dergelijk instrument.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 feb 2007 02:00 

Ik ken iemand die ene tijdje geleden op vraag van Adams een aantal protoypes is gaan uittesten, om hen te adviseren bij de ontwikkeling. Naar 't schijnt stonden ze toen nog niet 100% op punt, maar sindsdien zou er veel verbeterd moeten zijn ;)

Helemaal het fijne weet ik er niet van, ik heb het maar via een tussenpersoon gehoord.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 17 feb 2007 07:09 

Het eerste model is reeds afgeleverd aan een klant, stond enige tijd terug op hun site.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 17 feb 2007 17:45 

Peter Amersfoort schreef:
Ik had het idee dat ze een er heuse filosofie op na hielden. Dat spreekt mij heel erg aan. Dat betekent dat je het er mee eens bent of niet.

En weet je toevallig ook wat hun filosofie inhoudt?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 17 feb 2007 23:23 

Fliscorno schreef:
Peter Amersfoort schreef:
Ik had het idee dat ze een er heuse filosofie op na hielden. Dat spreekt mij heel erg aan. Dat betekent dat je het er mee eens bent of niet.

En weet je toevallig ook wat hun filosofie inhoudt?

slimme vraag

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 feb 2007 14:37 

Het zal voor Adams nog een hele kluif worden om voor dat geld betere bugels te bouwen dan die van Hub. Daarnaast heeft Hub 4 modellen om uit te kiezen. Maar het is altijd goed om meerdere keuzes te hebben.

En iedereen die een instrument bouwt heeft natuurlijk een filosofie wat ie wil gaan bouwen, anders kun je er beter niet aan beginnen!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 18 feb 2007 14:51 

erikveldkamp schreef:
Het zal voor Adams nog een hele kluif worden om voor dat geld betere bugels te bouwen dan die van Hub. Daarnaast heeft Hub 4 modellen om uit te kiezen. Maar het is altijd goed om meerdere keuzes te hebben.

En iedereen die een instrument bouwt heeft natuurlijk een filosofie wat ie wil gaan bouwen, anders kun je er beter niet aan beginnen!

Dat denk ik ook, al is hun slagwerk ook all over the world geaccepteerd. Die jongens snappen daarom denk best hoe het werkt. Dus we zullen zien.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur