Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
| Auteur |
Bericht |
|
harpje
|
Berichttitel: Geplaatst: 09 maart 2007 00:28 |
|
Geregistreerd: 13 jul 2004 00:55 Berichten: 916 Woonplaats: hilversum
|
|
Het zou me niets verbazen als hij ergens een weddenschap over heeft lopen of dat hij hoopt dat hij gevraagd wordt voor deze of gene band. Volgens mij stond hij wel stijf van de zenuwen gezien zijn gegiegel en rare opmerkingen. In ieder geval totaal geflipt.
_________________ jammerhout, blaaesen en ssuichgen
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Makke
|
Berichttitel: Geplaatst: 09 maart 2007 04:31 |
|
|
MagnumHorn schreef: wie herkent zichzelf niet ........ 
*Makke steekt zelfverzekerd zijn hand op en denkt "Zouden ze erin trappen?" 
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
toet'n!!
|
Berichttitel: Geplaatst: 09 maart 2007 10:17 |
|
|
ik zat dat filmpje nog ff te kijken, weetje wat ik denk?
Hij weet zichzelf geen houding te geven...en ja, dan gaat ie maar flauwe opmerkingen maken/wieblen/beetje zenuwachtig lachen...
Maar faalangst, neuh...hooguit beetje onzeker...
Je maakt mij niet wijs dat je niet in een bigband durft te spelen (met nog andere muzikanten dus) maar wel in je eentje bij paul de leeuw (waar je erop kunt rekenen dat je er niet zonder kleerscheuren uit komt  )..
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
MagnumHorn
|
Berichttitel: Geplaatst: 09 maart 2007 20:23 |
|
Geregistreerd: 30 sep 2002 12:28 Berichten: 600 Woonplaats: 't Gooi
|
Robert66 schreef: MagnumHorn schreef: ik zag het net pas, maar ik vond het eigenlijk net een typische trompettist: iets te grote bek, net even te veel op de voorgrond, en denken dat de hele wereld van hem is. wie herkent zichzelf niet ........  wie de schoen past, ......
beweerde ik soms van niet dan?

|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Erik v/d Heijden
|
Berichttitel: Geplaatst: 09 maart 2007 23:31 |
|
|
|
toet'n!! schreef: ik zat dat filmpje nog ff te kijken, weetje wat ik denk? Hij weet zichzelf geen houding te geven...en ja, dan gaat ie maar flauwe opmerkingen maken/wieblen/beetje zenuwachtig lachen... Maar faalangst, neuh...hooguit beetje onzeker... Je maakt mij niet wijs dat je niet in een bigband durft te spelen (met nog andere muzikanten dus) maar wel in je eentje bij paul de leeuw (waar je erop kunt rekenen dat je er niet zonder kleerscheuren uit komt  )..
Nou hij is er wel (goed) vanaf gekomen, geen lullige opmerkingen ofzo
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
toet'n!!
|
Berichttitel: Geplaatst: 09 maart 2007 23:38 |
|
|
maar dat wist ie niet voor die tijd....bedoel, paul heeft toch beetje die reputatie 
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Moon
|
Berichttitel: Geplaatst: 11 maart 2007 14:24 |
|
Geregistreerd: 24 maart 2003 12:04 Berichten: 237 Woonplaats: België
|
Eén grote hoop $ikeligheid op zijn eentje...
Eén grote loser...
Eén hoopje psychische issues 
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
wesley-kosterman
|
Berichttitel: Geplaatst: 11 maart 2007 16:16 |
|
Geregistreerd: 09 feb 2007 22:12 Berichten: 41 Woonplaats: wijk bij duurstede
|
|
ik vond dat deze man uiterst goed speelde, en faalangst, nee hoor, dat heeft ie niet, anders schrijf je ook niet een e-mail naar de redactie van de Vara om in de show van Paul de Leeuw te komen. De faalangst was hier ver te zoeken.
En ja, als je bij Paul in de show komt, dan weet je 100% zeker dat je in de zeik wordt genomen, en ik kan het weten, was uitgenodigd voor 8 april 2006, mocht toen op een binnenvaart schip mee varen, maar moest eerst een rubber boot opblazen, maar achteraf was het leuk om terug te zien.
_________________ Yamaha YTR 4335 G
|
|
| Omhoog |
|
 |