trompet.nl > forum > Toon onderwerp - CD-presentatie New Generation Big Band
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 17 apr 2026 23:36

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 maart 2007 19:01 

cees schreef:
t is niet zo dat ik het allemaal beter kan hoor. Ik weet alleen van Herwin dat íe t makkelijk kan raken. en dat idee had ik bij Ellister ook.
ze zaten natuurlijk wel al een half uur koud te worden, en dat helpt ook niet. en als je dan net warm begint te worden dan ben je al weer klaar..

Maar je wilt het hier toch even gezegd hebben! :roll:

Laatst bijgewerkt door Dehaanmuziek op 13 maart 2007 19:16, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 maart 2007 19:08 

Dehaanmuziek schreef:
cees schreef:
Karel schreef:
t is niet zo dat ik het allemaal beter kan hoor. Ik weet alleen van Herwin dat íe t makkelijk kan raken. en dat idee had ik bij Ellister ook.
ze zaten natuurlijk wel al een half uur koud te worden, en dat helpt ook niet. en als je dan net warm begint te worden dan ben je al weer klaar..

Sorry, maar dat schreef ik niet hoor... :roll:

Tja, ik weet wel wat je bedoeld Cees maar het zijn allemaal hele goeie muzikanten en je moet het maar doen hé na een half uur of meer wachten.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 maart 2007 19:15 

Ja. 't viel mij alleen erg op. en ik denk dat de New Gen BB professioneel genoeg is om mijn vorige post weg te lachen.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 maart 2007 19:21 

Karel schreef:
Dehaanmuziek schreef:
cees schreef:
Karel schreef:

Sorry, maar dat schreef ik niet hoor... :roll:

Tja, ik weet wel wat je bedoeld Cees maar het zijn allemaal hele goeie muzikanten en je moet het maar doen hé na een half uur of meer wachten.

Sorry, er ging iets mis bij het quoten! (bij jou ook trouwens, volgens mij :wink: )
Ik heb het even teruggekeken en natuurlijk heeft Cees wel gelijk. Ellister werd even voor de leeuwen gegooid (wat ze normaal ook makkelijk aan moet kunnen) en het zat er gewoon even niet zo lekker op!
Kan de besten overkomen, zo zie je maar weer!

Ik ben wel heel blij dat er tegenwoordig weer steeds meer live bands op de televisie te zien zijn!

Laatst bijgewerkt door Dehaanmuziek op 13 maart 2007 20:12, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 maart 2007 23:23 

Dit is dus exact wat ik bedoelde met mijn uitspraak in een ander topic elders.

de beste stuurlui enzo....

Jammer Cees, jammer voor je, dat je je kostbare tijd hebt besteed aan het typen van deze hansworsterige zooi. Jammer ook voor je dat je je tijd verspild hebt aan het beluisteren van mensen die hun best deden en een nootje misten.

Had in die tijd gestudeerd, en je had ze vast voor kunnen doen hoe het wel moest.

Maar dit was volslagen off topic.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 maart 2007 09:16 

Ik vind dat Cees het netjes zegt. Het kan toch niet zo zijn dat er helemaal geen kritiek mag worden geleverd. Kritiek hoort ook thuis op een forum. En wat Cees doet is echt niet iemand afzeiken en zeker ook niet suggereren dat hij het beter kan, alleen dat hij de indruk had dat er door bepaalde trp niet top gepresteerd werd. Dat moet toch echt gezegd kunnen worden op de manier zoals Cees dat doet.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 maart 2007 11:20 

De band heeft twee fantastische dagen achter de rug! Ontzettend goede promotie voor de band en voor heel bigband NL. (En zeker ook voor trompet Nederland!) De Wereld Draait Door heeft 1,3 miljoen kijkers gehad afgelopen maandag. Naar aanleiding van het programma veel albums verkocht, en dat is natuurlijk altijd een goede zaak. Al is het alleen maar om de bigband traditie in stand te houden want als je geld wil verdienen moet je zeker geen bigband beginnen en dan al zéker geen album opnemen.

Ook gisteravond was het een volle bak in de Melkweg in Amsterdam, super enthousiast publiek en wederom een goede promotie voor de band.

p.s. Kritiek is altijd goed! (en ik weet wie het zegt...)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 11 jun 2008 18:21 

Ik moet tot m'n spijt bekennen dat ik de CD nu pas heb :oops: Conclusie: ik had hem veel eerder moeten kopen. Het is een geweldige CD met groovy/ funky nummers welke heel mooi gearrangeerd zijn door trompettist Robbert Scherpenisse. Puike solisten ook en bovenal heel belangrijk voor ons trompettisten; de trompet-sectie klinkt als een klok. Herwin op lead is ook echt top hoor. Aanschaffen die CD dus.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur