trompet.nl > forum > Toon onderwerp - Prijs/kwaliteit verhouding?
trompet.nl - dé toonaangevende trompet site van nederland
  > home > forum - u bent nu hier  
   > het trompet.nl forum

Het is nu 20 apr 2026 17:20

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 92 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 maart 2007 11:41 

Ik denk een soort van promoter :idea:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 maart 2007 13:56 

Ruli schreef:
Maar het lijkt mij een mooie opsteker als je deze "naam" mag voeren.

Je bedoelt een opsteker voor Hub zeker... :lol:

Het "endorsen" houdt op zich niet zoveel in, alleen maar dat ik op zijn toeters blijf spelen en dat Hub een foto op zijn site heeft staan. Ik heb geen contract of dat soort ongein. Hij maakt voor mij (en andere klanten) de beste toeters en dus het kost me geen enkele moeite om zijn toeters aan te prijzen of om mensen advies te geven over zijn modellen.

Maar Hub heeft zoveel aanvraag uit binnen en buitenland dat hij eigenlijk geen "endorsers" (meer) nodig heeft. Zeker niet met mensen zoals Chuck Findley, Eric Vloeimans en Ack van Rooijen waar hij inmiddels speciale modellen voor heeft gemaakt. Lees bijv. zijn 1e newsletter op zijn site over Chucks model.

Citaat:
Is dat ongeveer hetzelfde als een Calicchio-artist voor Calicchio?

Ja want voormalig Calichio artiesten zoals Chuck Findley en Jan Oosthof spelen nu exclusief op Hub's toeters.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 maart 2007 14:39 

erikveldkamp schreef:
Lees bijv. zijn 1e newsletter op zijn site over Chucks model.

Op Hubs site staat dat hij de nieuwsbrief stuurt naar klanten en mensen die al eens eerder hebben laten weten geintresseerd te zijn in zijn instrumenten.

Op dit moment ben ik erg tevreden over mijn instrument, die toevallig geen Van Laar is. Ik wil niet de schijn ophouden en Hub bijv om een prijsopgave van zo'n mooie OIRAM te vragen, om zo in zijn adressenbestand te infiltreren. Is daar misschien een mooie taak voor jou als endorser weggelegd om die nieuwsbrieven op je site te tonen? Ik ben zeer geintresseerd wat onze Nationale Trompetbouwer te melden heeft.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 maart 2007 15:38 

Nou, je kunt je volgens mij gewoon aanmelden hoor. Als je een folder besteld van het éen of ander hoef je nog niets te kopen. Je wilt alleen maar info. Ik zal hier het stukje over Chuck's model neerzetten, maar meld je gewoon aan voor de newsletter.

NEW

For some time now Chuck Findley has been playing Hub van Laar’s instruments and very much to his satisfaction. But as anyone will know, Hub never lets satisfaction take over his creative urge to improve on each instrument that leaves his workshop. Even the instruments that are already in the hands of the growing roster of international artists are not safe for his ever-inquisitive mind. Thinking of the fact that Chuck played the same vintage L.A. studio trumpet for over 30 years, that brought him fame as a renowned lead-player and soloist, Hub couldn’t resist the idea of designing a horn that not only would emulate the coveted sound of this vintage trumpet but also would combine it with the technical innovations that the Margraten workshop is known for….

In close collaboration with Chuck and after some severe testing (the tour with the James Last orchestra in October/ November 2006 was the conclusive test) everybody agreed that the final result exceeded all expectations.

The Chuck Findley Signature Trumpet is a worthy addition to the line of van Laar trumpets with the open sound and the projection of the L.A. vintage models but more even and homogenous in all registers combined with phenomenal slotting and air-flow, which makes for an almost exemplary articulation in the highest register. This trumpet will enable the player to fully express his personality. This instrument will set the standard for the years to come.

The Chuck Findley Signature Trumpet is available in a limited edition and can be purchased on request only in a gold plated version, with a thumb saddle on the first slide and standard water keys. With each instrument a certificate is included signed by Chuck Findley.

Aanmelden voor de Newsletter : info@hubvanlaar.nl

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 92 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12

Alle tijden zijn GMT + 1 uur