Dan gok ik Hub van Laar!
Ik ken de afkeer van Adams voor Hub's instrumenten.
Toen in onlangs bij Adams was om wat 'klein spul' te halen op mijn terugweg van Hub naar huis, vroegen ze mij wat ik speelde. Ik antwoordde een Bach TR300H die ik ooit bij hun heb gekocht en nu als carnavalstoeter gebruik, en een van Laar waar ik erg tevreden over ben.
Hij zij dat ik daar wel terug van zou komen en had geen goed woord over Hub's instrumenten te melden. Vervolgens werd ik behoorlijk onvriendelijk en kortaf behandeld.
Ik heb een persoonlijke afkeer tegen Adams, absoluut een prachtige winkel, maar ze vallen om van arrogantie en ze zijn met alles veel te duur. Een flesje olie wat ik bij Hub voor €4,- kocht, was bij Adams €7,50 !
We kochten ooit een sop-sax voor mijn vriendin voor €1195,- Toen ik dezelfde avond thuis op hun site keek, zag ik dat het betreffende model in de aanbieding was voor €895,-. Toen ik belde en dat melde zei de verkoper dat hij dat 'vergeten' was en ik kon wel een tegoedbon krijgen... Ik heb toen vriendelijk voorgesteld om het verschil maar als de sodemieter over te maken, wat pas na tegenstribbelen gebeurde.
Ik onderhoud
http://trompet.pagina.nl en onlangs viel me op dat Adams bovenaan stond bij de favorieten. Ik controleerde het IP nummer waar al die hits vandaan kwamen, en jawel hoor, van de internetaansluiting van Adams zelf. Zielige Limbo's.
Nogmaals, prachtige winkel/assortiment. Waarschijnlijk ook vakmensen, dus wat dat betreft zul je er prima geholpen worden. Maar ga niet voor de glimlach en neem je goed gevulde portemonnee mee.
Mij zien ze er niet meer!
Ik moest het ff kwijt.