Theo van Kampen schreef:
Muller dus! Nou, ik moet zeggen dat ik daar altijd uitstekend word geholpen maarrrrrrr....
de heren daar hebben wel een "gebruiksaanwijzing".
't Heeft voor mij best wel een tijdje geduurd voor ik het door had, ik zou ze toch een tweede kans gunnen want bijvoorbeeld uitdeuken kunnen ze als de beste (gevalletjes die een andere niet nader te benoemen reparateur als hopeloos beschouwde bleken geen enkel probleem voor de heren van Muller!) en ze hebben vaak hele leuke toetertjes te koop.
Dijkman daarentegen, daar kunnen ze niks en weten ze niks. Maar ook dat kan zo zijn voordelen hebben. Daar kan je nl. tegen tweedehands toeters aanlopen die ze voor veel te goedkoop wegdoen; die Leblanc Arturo Sandoval kocht ik voor een schijntje, later nog lekker aan verdiend

toen mijn eerste echte trompet was gejat, heeft Dijkman hem van een junk ingeruild op een gitaar, zonder het serienummer te controleren... Had het hem wel doorgegeven.
later, toen ik verhaal kwam halen ( ok dat had ik misschien beter kunnen doen zonder al die adrenaline in mijn bloed ) wilde hij nergens van weten.
Dus nooit naar Dijkman gaan, voor je het weet heb je iemands gestolen trompet in je handen... Klootzakken.
PS veel zin om er een zaak van te maken had ik niet, want ik was inmiddels in het bezit van een betere trompet, maar ja, het gaat om het gevoel....