Geregistreerd: 27 feb 2003 15:51 Berichten: 809 Woonplaats: Maastricht
Jawel, er is een soort "verzamelband" waarin de 3 delen verenigd zijn. Er zijn echter ook nog verschillende uitgaven van Arban zoals Leduc en volgens mij nog 2 anderen.
Wie weet eigenlijk waar de cerschillen inzitten in die verschillende uitgaven??
Aan de nauwkeurigheid van het overnemen/bewerken van het origineel. De leDuc uitgave is, naar mijn mening, by far het beste. Ook het duurste volgens mij, maar ja, dan heb je ook de beste uitgave.
_________________ Ik verdien een hoop.....ik krijg alleen zo weinig!
Ik heb nu de uitgave van de molenaar, maar volgens mij bestaat er ook nog een duhem??? uitgave.. Heb ik me laten vertellen, maar ik denk dat ik met die uitgave van de molenaar voorlopig ook nog wel vooruit kan.. Trouwens ze hadden ook geen andere bij die muziekzaak..
ik heb zelf ook geen credit card, maar via broekmans en van Poppel kun je hem laten komen en gewoon via acceptgiro betalen, scheelt een hoop ongemak en moeite. Het is alleen wat langer wachten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen